Bernat Bauçà abandona la alcaldía de Porreres por motivos «laborales y personales»

| | Porreres |

Valorar:
preload
Bernat Bauçà ha presentado su dimisión.

Bernat Bauçà ha presentado su dimisión.

25-10-2012 | J.A.Ruiz

Bernat Bauçà, alcalde de Porreres por Convergència per les Illes, presentó en la noche de ayer la renuncia a su cargo de alcalde. Bauçà, en una carta remitida a los medios de comunicación, explica los motivos que le han llevado a renunciar a la Alcaldía de Porreres.

Bernat Bauçà, que entró en el Ajuntament en 1999 ocupando diferentes áreas, saltó a la Alcaldía del municipio en 2007. Ahora, por motivos laborales y personales presenta su renuncia al cargo. «Una serie de circunstancias confluyen y provocan que me vea obligado a presentar la dimisión como alcalde de Porreres. La marca de automoción donde trabajo, ha hecho un reglamento a punto de entrar en vigor, donde declara la incompatibilidad de compaginar un cargo directivo en una concesión con un alto cargo en la Administración pública. La fuerte crisis que nos afecta hace que tenga que dedicar muchas fuerzas y tiempo a mi trabajo, que es donde realmente me guany les sopes».

A ello Bauçà añade «la necesidad y las ganas de poder dedicar más tiempo a la familia». Y otro de los puntos que marca en su misiva hace referencia al procedimiento judicial en que está imputado por el auditorio de Porreres, «respecto del cual tengo muy claro que todo se aclarará, ya que está más que justificado, pero que me hace perder muchas fuerzas y muchas ilusiones y que considero de una gran injusticia para una persona que siempre ha defendido nuestra cultura y nuestra lengua, y que sólo ha mirado por los intereses generales».

Tranquilo

A todo ello Bernat Bauçà también señala que «dejo mi cargo como alcalde con la conciencia muy tranquila y con las manos bien limpias y estoy seguro de que todas las personas con las que he trabajado y que me conocen lo tienen muy claro, sé que las decisiones no siempre han gustado, quien las toma es quien se equivoca, pero no dudéis que siempre lo he hecho por el bien del pueblo de Porreres, aun así, pido perdón si he podido ofender a alguien en el ejercicio de mis responsabilidades».

Ahora en los próximos días se decidirá quien ocupará el cargo de alcalde y Bauçà seguirá formando parte del equipo de gobierno como regidor.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 4

Nenita
Hace más de 7 años

Jajsja i do si Tomeu, ara ja m,has comfirmat lo que pensava de tu, per favor explique,m a qué ve ara es trenc jajajajaja es q me mates... Que te que veure... Jo alucin, rei... Pas de entrar al teu joc, amb gent com tu no es pot reflexionar ja que pareixes un ninet de " ué"... No pensis que m, has guanyat perque no te contest... Es que simplement pas de tu...amb aquest cas no diguis q " quien calla otorga" si no que la indiferencia es el millors dels desprecis.

Valoración:1menosmas

TOMEU
Hace más de 7 años

tanta sort que reconeixes que ets una bruixa, estic ben content. Tu tambe deus esser d`aquets que diuen: salvem es trenc????????? pero si se fes per sort o per desgracia serias sa primera a dur-li es teu curriculum, que dubt molt, que sigui de lo millor. un saludo

Valoración:-1menosmas

Nenita
Hace más de 7 años

I do si Tomeu... som una bona bruixa i ho se.. Si dic q els ppros del poble son cutres ho dic perque ho pens, si no dic es nom no es perq estigui empegueida del meu nom que es Antonia ( igual q moltissim a dels q comenten aquí i tampoc el diven) ,si dir coses obvies per tu es una valentía ....pot ser que si ja que vaig a tots els plens i m, inform, crec q estic amb dret de dir el que veig i el que pens

Valoración:-1menosmas

tomeu
Hace más de 7 años

nenita''''' ets molt valenta i critiques els del pp, pero si que tens el teu nom ben amagat deus esser una bruixa de ses grosses que tenin per porreres.huhuhuhuhu

Valoración:1menosmas

nenita
Hace más de 7 años

d,or... tranquil,tenim molts bons actors a Porreres,sobre tot el senyor Pau,lider del pp,que amb un dels seus discursos pareix en Fidel Castro,si pot dir pardalades sense to ni so durant 1 hora fins q han de cridarl-hi l,atenció, PAREIX QUE L,HI DONEN CORDA! I sa pepa guapa que tu dius...com saps i t atreveixes a criticar si no saps encara ni com ho fará , tu no tens ni idea de res i si xerres de comedia perque un segon diu el que ha de fer un cap me sap greu dirte que en tot sempre hi ha un segon que aconsella,inclús el papa el te i ara et penses descobrir la bicicleta...ignorant. Els que critiquen la gent que encara no saben ni com es diu me fan entre rabia i gracia..es tant bo de fer que a vegades aixo es com salvame de luxe...resultará que no podrá ni xerrar amb ell?? no podra demanar un consell a qui vulgui? no l,ha triat el poble al grup o persona q fins ara hi era?

es una nina molt estimada per tots i que jo sapiga no ha fet mai mal a ningú,voltros ja la posau de titella...qui esta especulant?.

Valoración:1menosmas

d'or
Hace más de 7 años

Sa pepa guapa el sustituira i ell seguirà manejant es fils mes que mai des de darrera... quina comedia senyors!

Valoración:1menosmas

increible
Hace más de 7 años

Ara ens falta sols demanar la seva beatificació.Ah,el Joan Sastre, anterior batle ha sigut jutjat i condemnat.I jo em pregunto, què hi ha darrera d'aquesta dimissió?? Temps al temps.

Valoración:5menosmas

web.com.es
Hace más de 7 años

nenita: Es dos batles sosialistas qui ha agut despres de en Pep De Son Amat, están implicats en cualque cosa, no me agrada. En Jordi diu unes paraules concretas. Hi a gent que a lo llarc de sa sava vida guanya moltes indulgénsies Jordi, péro desprès emb un “Mecagon.Deu” el ha pert totas. Sort Bernat Chiscos!

Valoración:0menosmas

nenita
Hace más de 7 años

Estic faaaaarta ,asqueada i alucinada de lo facil que es criticar sense saber res de res,,,,per aqui fa una pudor de gaviota que fa oi... Jo som de Porreres i puc dir que el peperos q tenim aqui son de lo mes cuuuuutre que te pots tirar en cara i si,,son els que escriuen aqui i ara me posaran ditets vermells..au veeeeeeenga,,començau... Es veu que ningú pot opinar be den Bernat perque tot d,una ve el pepero de turno a dir que son uns lladres,,,no se si es que no sn recorden de lo que tenen en files seves...perque si xerram de lladres no se qui guanyaria..no ho se jo... i son els que goveeeeernen,,quina vergonya,,si callaseu un poc seriau mes aguts, no teniu vergonya.

Valoración:2menosmas

Soy incompatible con el PP
Hace más de 7 años

Al tipo le falta imagen. Sin embargo la empresa de coches está adelantada a su tiempo: no quiere ningún político en sus filas pues la opinión pública detesta a esta casta. Para esta empresa los vendedores de coches deben estar inmaculados. Han creado la verdadera incompatibilidad esa que tanto dice no tener el Baussi (empleando medios públicos).

Valoración:0menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 4