El ‘primer ball’ de los ‘dimonis’ de Manacor enciende la mecha de las fiestas más emotivas

| Manacor |

Valorar:
preload
Foto de familia del Patronat de Sant Antoni con el homenajeado Antoni Riera ‘Boveret’ en el centro.

Foto de familia del Patronat de Sant Antoni con el homenajeado Antoni Riera ‘Boveret’ en el centro.

09-01-2017 | Guillem Mas

El primer ball de los dimonis de este martes en la plaza de Ramon Llull –a partir de las 20.30 horas– dará oficialmente por iniciadas las fiestas de Sant Antoni. Este Lunes, el Patronat de Sant Antoni dio a conocer el programa de actos que, además, se aprovechó para homenajear a Antoni Riera Mayol Boveret, uno de los históricos sonadors y miembro de la agrupación Sa Torre.

La sala de actos de Can Vallespir vivió un auténtico acto de comunión santantoniera. El presidente del Patronat de Sant Antoni, Antoni Gomila, fue el encargado de explicar la programación de este año. Destacó la intención de preservar un espacio en la zona central de la parroquia dels Dolors, lugar donde se ubica la Banda de Música durante su actuación en las multitudinarias Completes. Una decisión que permitirá a los músicos desarrollar su actividad sin impedimentos.

El segundo evento previo a la gran revetla del próximo lunes se llevará a cabo este viernes a las 21 horas en la plaza de la Concòrdia. Como ya es tradición, los santanoniers ensayarán los Goigs de Sant Antoni junto a una ximbombada que año tras año suma más adeptos. De esta edición, destacar las presentaciones de los libros Posseïts pel dimoni. La festa de Sant Antoni de Bàrbara Duran y Dimonis de Mallorca.

El programa tiene su base en la gastronomía propia de estas fiestas con la sobrasada y los botifarrons como protagonistas.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

En Tomeu de Son Espárech
Hace más de 3 años

Voltros dos que xerau tant de 'la nostra historia', 'la cultura', 'la llengua'... Mem si resultará que sou de 'la colla de castellers de Manacor.'

Valoración:-2menosmas

Espantat!
Hace más de 3 años

A en Tomeun de Son Espárech....anem a veure me moltíssim de mal veure com escrius tros de móstol! per favor, això que emplees tu com a llengua no es mes que puntades de peu a sa NOSTRA CULTURA REAL...mare de deu quin mal d'ulls....

Valoración:1menosmas

BAH!
Hace más de 3 años

Aquesta gonelles que s'auto -anomenen tan mallorquins, perden el c1l per també carregar-se les festes típiques i, posar castellanades al seu lloc. No s'aturaran destruït la llengua, després aniran a per la cultura, la gastronomia i fins i tot, faran tomar els monumentsvque recordin la nostra Història i cremaran tots els llibres. Són com els onamentalistes, però de "lo ezpanyol"

Valoración:1menosmas

En Tomeu de Son Espárech
Hace más de 3 años

Àn es Consey de Mallorca/ Saps qu'heu son de catalans/ Es president y es seus ajudants/ Que douen sê mil y tants/ Tots an molta parsimoni/ Han fet barrina/ Mem quí posa barratina/ À sa porcella de Sant Antoni.

Valoración:-6menosmas

Marta
Hace más de 3 años

Fins que no passi una desgràcie ningú ferà res. Alcohol, drogues, massificació, locals estibats i descontrol absolut, es questió de temps que hi hagi un greu accident.

Valoración:1menosmas

Barret
Hace más de 3 años

I que passa amb els negocis del patronat subvencionat. Qualcú ha vist es comptes???

Valoración:4menosmas

Miquel
Hace más de 3 años

Pintor Tomeu, això és feina de tots, no només del Patronat.

Valoración:1menosmas

pintor
Hace más de 3 años

Totalment d 'acort amb en TOMEU. Aixo sha convertit amb una festa de Beguts. El patronat que permi fa la festa per treure dobbers i res mes.

Valoración:3menosmas

Tomeu
Hace más de 3 años

Comença el gran botellot, ni sentiments ni res, una guarda de gats descontrolats per es carrers, bars i locals sobreocupats incumplint les mesures mínimes de seguretat, i lo pitjor, ple de nins intoxicats per begudes alcohòliques. Això ha tornat Sant Antoni a Manacor.

Valoración:7menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1