El Any Llull arranca con el Cant de la Sibil·la en la catedral de Bruselas

| Bruselas |

Valorar:
preload
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12-11-2013 | Redacción Local

Enmarcado dentro de una serie de actos con motivo del Any Llull, que se inauguró este mes de noviembre, el próximo domingo habrá una representación del Cant de la Sibil·la en la catedral de Bruselas.

Neus Sánchez, cantante mallorquina que ya ha interpretado en varias ocasiones el Cant de la Sibil·la, será la encargada de representarla en Bruselas, contando con el acompañamiento de la coral del Casal Català de Bruselas y el organista del templo. Su actuación quiere ser fiel al canto de la Sibil·la que se representa en la iglesias mallorquinas, por ello, la interprete estará acompañada por dos niños. Al acto asistirá el president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat.

Será la primera vez que la capital comunitaria acoja la interpretación de este canto gregoriano tan típico en Mallorca, declarado patrimonio cultural inmaterial por la UNESCO en 2010.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

un español mallorquí
Hace más de 3 años

Ramon Llull quera cátala o Mallorquí sa SIBILLA que es catalana o mallorquina? mem si en sortirem de una vegade.

Valoración:menosmas

LLosco
Hace más de 3 años

De mellorqui segons qui ,jus ente es nom ,lo que li va beee es el chotis,exi que gente... com tu no interese que mos defensi.edivinee comença en G acabe en R.

Valoración:0menosmas

A TOni
Hace más de 3 años

Llavors no diguis que estimes Mallorca, o que ets un "patriota" de les Illes Balears i que defenses la notra Cultura de no se que (tal volta d´ella mateixa i dels seus orígens). Tu, i tots els que son com tu, sou simplement uns RENEGATS. Almenya callau!

Valoración:4menosmas

:-)
Hace más de 3 años

Això és per sentir-nos tots ben satisfets!

Més com aquesta!

Valoración:4menosmas

TOni
Hace más de 3 años

"canto gregoriano típico de Mallorca"... qué falta de buen gusto decir eso, como si yo dijese que Els segadors es un canto típico de Barcelona. ¡Qué manía con despreciar el HIMNO DE BALEARES! ¡Basta de catalanismo!

Valoración:-4menosmas

Josi
Hace más de 3 años

Com m´emmociona que la nostra cultura s´aprecii a altres països! I el Cant de la Sibil.la és patrimoni de la Humanitat.

Valoración:8menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1