Camps recibirá una insignia por sus bodas de plata en la abogacía

| Maó |

Valorar:
Joana Maria Camps, en una imagen de archivo.

Joana Maria Camps, en una imagen de archivo.

M. À. Cañellas

La consellera d'Educació i Universitats, Joana Maria Camps, recibirá mañana la insignia de plata del Ilustre Colegio de Abogados de las Islas Baleares (ICAIB) por su cuarto de siglo de pertenencia a la entidad.

La entrega de la insignia a Camps, una de las cuatro abogadas de Menorca que cumple sus bodas de plata como colegiada, se hará en el transcurso de un acto que tendrá lugar en la sede en Maó de la ICAIB, que preside Martín Aleñar.

Además, en el mismo acto está programada la jura e imposición de togas a cinco nuevos letrados, así como la entrega de una donación de 2.000 euros a Cáritas Diocesana de Menorca.

Al acto está previsto que asistan el presidente del Consell de Menorca, Santiago Tadeo; el fiscal jefe, Eduardo Norro; la consellera de Ordenación del Territorio del Consell Insular de Menorca, Marta Vidal; el teniente de alcalde de Servicios Generales del Ayuntamiento de Mahón, Salvador Botella; el inspector jefe de la policía local de Mahón, Vicente Vaquero y el director del centro penitenciario de Menorca, Antonio J. Alcaide.

Comentar

Para poder comentar debes estar registrado y haber iniciado sesión.

AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

Puagg
Hace más de 6 años

Ah vaja! una insígnia per que fa anys que va acabar "sa carrera". Aquesta necessita medalles sigui com sigui. Problemes de autoestima senyora Camps?.

Valoración:-1menosmas

Josep Miquel
Hace más de 6 años

Vostés perdonarán, pero el respecte a les persones son les mateixes persones les que s'el guanyen amb els seus fets i les seves paraules. Na Joana Trepitja de Ca Sa Moma, no s'el pot hvare guanyat mai, fets no ni ha cap ni un i de les paraules i opinions millor no parlar. O no?

Valoración:-1menosmas

Reflexió dematinera
Hace más de 6 años

Mem, cert que mereix respecte, aquesta dona i tothom. Però la pregunta és RESPECTA el govern Bauzá el poble al qual governa? Perquè la majoria d'actuacions són en CONTRA dels interessos d'aquesta comunitat. I no és una opinió. És un fet constatable.

Valoración:1menosmas

Cams
Hace más de 6 años

Hola, soy Cams ! . Y dale con las fotos como si me comiera un falo. Mis debilidades sólo me importan a mí. Que quiten la fotooooo ! .

Valoración:2menosmas

no les haga caso
Hace más de 6 años

Perdonen los de siempre pero les pido respeto hacia la persona.Se trata de una persona.Con no votarlos ya esta Yo votaba PP y por no votar a estos personajes que considero Inutiles e incompetentes, pues buscare otro grupo, y a otra cosa

Valoración:0menosmas

tona
Hace más de 6 años

Como para ir a Camps Bosch Inmobiliaria a comprarse un piso o a que lleven la comunidad de vecinos.... uuuffff, qué pereza de mujer.

Valoración:6menosmas

Escurçonet
Hace más de 6 años

Ès perque no ha perdut cap càs.

Valoración:6menosmas

Idò
Hace más de 6 años

Idò que es dediqui a la advocacia, perque de Pedagogia no en sap ni tan sols per canviar bolquers a una gorderia d´infants.

Valoración:10menosmas

el dragó de Sant Jordi
Hace más de 6 años

Con mi dinero NO ! .

Valoración:9menosmas

Josep Miquel
Hace más de 6 años

Naturalment que si que el pagarem i tornarà dimarts segurament. A fin de comptes es com diven els pirates d'Asterix "la rutina de costumbre", cosa que s'organitzi en divendres o dissabte a Menorca allà va dijous o divendres i torna dilluns (poques vegades) i dimarts. I mestres cobra 22.000 Euros anuals de sobre-sou per poder viure a Palma i poder pagar un modest lloguer de 1.800 i poc Euros al mes. Estaria be coneixer que paga en realitat de lloguer. Pobre Joana Trepitja de Ca sa Moma, com que es lo mes brillant des govern te actes quasi cada cap de setmana.

Valoración:11menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3