Venedors de llibertat
27/10/24 4:00
Els mallorquins hem esdevingut uns veritables venedors de salut i de llibertat. Fa estona que estem venent a preu de patató, per molt que ens embutxaquem molts euros i molts dòlars, la nostra precària salut personal i la nostra imprescindible felicitat que encara ens queda. Però sembla que no en siguem conscients. Insensats!
También en Opinión
- Los nutricionistas avisan: «Un niño de 3 a 4 años no debería tomar más de un yogur de soja cada 63 días»
- Sorpresa en el Parc de la Mar: una enorme mancha de 'sangre' sorprende a los turistas
- Soy fisioterapeuta y este es el mejor ejercicio para reducir la papada: «Estabiliza tu mandíbula»
- El calvario de un jubilado de 84 años que intentará recuperar su piso tras más de tres años de okupación
- Da una brutal paliza a su novia porque quiso dejar una propina en un hotel de Cala Millor
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
"Si la llibertat no ens fa lliures, no té cap valor la nostra terra, ni la nostra cultura ni la nostra llengua" Es verdad, la libertad no nos hace libres de poder votar que "LLENGO" deseamos como cooficial del castellano. Es verdad, la libertad no nos hace libres de poder elegir que "LLENGO" deseamos en la educación de nuestros hijos. NO ES VERDAD, pués para la mayoría de Isleños valoramos y apreciamos nuestra isla. A pesar de los cambios efectuados en toponimia, calles, etc. NO ES VERDAD, pués para la mayoría de Isleños valoramos y apreciamos nuestra cultura y costumbres. A pesar de ciertas fiestas forasteras, como el San Jorge que para nosotros siempre ha sido la fiesta del libro y no la celebración de un cuento medieval en donde no existían dragones que matar. NO ES VERDAD, pués para la mayoría de Isleños valoramos y apreciamos "SA NOSTRA LLENGO". A pesar de renegados, adoctrinados, políticos y grupos catalanistas, vividores de chiringuitos y "ALTRES MALES HERBES" que nos IMPONEN una lengua infame e infecta, según el padre Batllori, que no es la propia y autóctona de estas islas.
Per cert Sr. Guasp, llegeixi Vientos del Pueblo, asturianos de braveza, vascos de piedra blindada.... no en surt cap de mallorquí, bé si, el que en Miguel Hernàndez diu "los bueyes", que moren acotant el cap, sense envestir. Hi ha pobles molt més dignes que noltros a la pell de bou ibèrica. De molt.
Molt bo senyor Guasp. La veritat, no estic gens orgullós de la mallorquinitat. Espècie relliscosa que dóna poc la cara i s'amaga darrera els beneficis d'un Lliure Mercat salvatge on han venut fins la seva ànima, posem el cas que aquesta subespècie mediterrània en tengui, d'ànima. Estam llestos, massa tard.
Així és, mos falta dignitat i dir basta a l'ultracappitalisme que mos lleva dignitat, llibertat i humanitat