El debat nord-americà
Un nou intent d’atemptar contra Trump resitua una campanya electoral als Estats Units que, malgrat això, es troba amb una tendència que sembla favorable per a Kamala Harris. El debat televisiu amb Trump fou molt aclaridor, en el sentit de que es varen veure, clarament, dues maneres força diferents de fer política, de comunicar-la i de marcar promeses de cara al futur. Front el rostre dur, sever, enfadat, de Trump, el semblant més rialles i tranquil de Harris, fins i tot divertit davant els disbarats que estava dient el seu oponent. En tot això, el que resulta més sorprenent és que una part important de la població dels Estats Units s’acabi creient les collonades que diu Trump, estupideses que tenen, endemés, un altre component: moltes d’ells són directament mentides, un aspecte que els moderadors destacaren. Tot això ja és sabut, i s’ha escrit i comentat de manera molt àmplia.
También en Opinión
- «Te quiero pero no funciona»: un psicólogo explica por qué los hombres viven en el siglo XX y las mujeres en el XXI
- El cirujano Jeremy London te da la clave de qué hacer si te da un ataque al corazón cuando estás solo: «Siéntate de esta forma»
- Le preguntamos a la IA cuál es el mejor lugar para vivir en Mallorca y esta es su respuesta: «Es ideal si buscas un equilibrio»
- Una sentencia deja que una abuela invite a su nieto a comer en su cumpleaños
- El juzgado exculpa al constructor acusado de una estafa con casas modulares en Mallorca
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Curiosa ideología sa vostra. Es discrepants son fachas, pero son es que reben insults, atemptats, escraches, etc...
Que si, que si, todo lo que tu digas, pero los únicos agredidos somos los de derechas....