El Consell iniciará la autopista a Campos a principios de 2017 tras 12 años de demandas

| | Llucmajor |

Valorar:
preload
Las retenciones son frecuentes en el tramo de la Ma–19 entre Llucmajor y Campos.

Las retenciones son frecuentes en el tramo de la Ma–19 entre Llucmajor y Campos.

12-05-2012 | Redacción Digital

El Consell de Mallorca se compromete a iniciar las obras de la prolongación de la autopista de Llucmajor hasta Campos a principios de 2017. Así lo ha asegurado la consellera insular de Territori i Infraestructures, Mercedes Garrido, en una entrevista concedida al programa ‘Hoy es el día’ de Ultima Hora Radio.

Según Garrido, el proyecto de vía rápida entre Llucmajor y Campos se encuentra pendiente de un informe de la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca del Govern, aunque antes de Navidad podrán licitarse las obras para que, durante el primer trimestre del año que viene, pueda ponerse la primera piedra de la nueva infraestructura.

En la entrevista realizada por Carlos Durán, la consellera asegura también que, una vez iniciadas las obras, estas se prolongarán por un espacio de dos años. De esta manera, es de esperar que a principios de 2019 –último año del mandato legislativo y, por lo tanto, electoral– el presidente de la institución insular, Miquel Ensenyat, pueda inaugurar y abrir al tráfico el nuevo tramo de autopista del Migjorn.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 5

jose luis
Hace un año

No entiendo la ignorancia de mucha jente,paneles en catalan, cuando estamos en mallorca,que pasa cuando viajamos por ejemplo a Madrid tambien lo queremos en catalan?.Con el precioso idioma que tenemos (castellano). Yo he nacido donde tambien existe un dialecto (Idioma siustedes lo quieren llamar así) yo he nacido en galicia hablo gallego y me gusta que se conserve, pero en tu casa ó con amigos,cuando viajemos a rusia tambien nos hablaran gallego,catalan o vasco

Valoración:-4menosmas

jaestabe
Hace más de 2 años

Sra. Garrido, estaria bé que vostè fos més conseqüent amb les declaracions que fa, si no vol que la titllin de “mentidera”. A l’agost de 2015 vostè ja es declarava a favor del desdoblament de la carretera per motius de SEGURETAT, de la mateixa manera que afirmava que les obres començarien als inicis de l’any 2016. Què ha passat? On és el desdoblament? Idò bé, fins aleshores l’únic que s’ha desdoblat han estat les retxes continues pintades al asfalt, que enlloc d’una línia, ara són dues, era aquest desdoblament al que Vostè es referia? Ara torna fer declaracions als mitjans que l’inici de les obres seran a principis de 2017. Sra. Consellera, un poc de serietat i respecte als ciutadans, no ens prengui per beneits. El que pens és que estan dilatant aposta les obres fins que arribin l’hora de les noves eleccions, si estic equivocat, l’animaria a fer una declaració AMB COMPROMÍS FERM de l’inici de les obres amb les noves dates reals. No se si ho veuran els meus ulls.

Valoración:2menosmas

billi
Hace más de 2 años

Si no fos perque es Govern d´ara o va aturar ya estaria feta....( tres anys i no se quants de morts a ses seves espatl.les.)

Valoración:3menosmas

Au, au
Hace más de 2 años

deixau de dissimular i començau ja s'autopista Campos-Es Trenc, que hi ha molt de palmesano amb xalet a Sa Ràpita i tarden massa en anar a sa feina. I Es Trenc és un escàndol que de Palma hagin de conduir mitja hora per arribar-hi: fa estona que Can Pastilla va deixar de ser sa platja de Palma

Valoración:1menosmas

Pygmaleon
Hace más de 2 años

Una p MER DA clavada a un pal es lo que amb de fe i no una auto-MER-Destrui es mes facil que construir...

Valoración:3menosmas

Mb.
Hace más de 2 años

Carretera Palma-Inca, abans molts de morts, ara poquíssims, carrereta Palma-Manacor, abans molts de morts, ara pràcticament cap, carretera Palma-Llucmajor, el mateix, si la gent no té cap per conduir, els dirigents l'han de tenir per ells i posar mesures, per això estan. L'argument de que no hi ha carreteres perilloses sinó conductors perillosos i que per això no s'han de fer autovies no és vàlid.

Valoración:6menosmas

mallorquina
Hace más de 2 años

No hace falta autopista, basta con separar físicamentr los carriles con unas piezas de hormigón como han puesto en las autopistas. La carretera es buena, firme perfecto y gran visibilidad. Más gastos, más asfalto y más desplazamientos porque se llegará antes. Esto es una isla, el espacio es finito.

Valoración:2menosmas

P.
Hace más de 2 años

Una antiga dita diu "si no vols arribar tard ...surt més prest". Mallorca no és Austràlia com per necessitar autopistes que l'únic que fan és destruir encara més territori. Carreteres segures sí però no a qualsevol preu.

Valoración:3menosmas

pere a todo gas
Hace más de 2 años

FORA GATS I DROGATS circulant per les carreteres de les lles....ja.

!!Carretera y manta para todos!!

Valoración:0menosmas

pere
Hace más de 2 años

ahh... ......negatíu al comentari...fòra gats i drogats circulant per les carreteres de les illes....(canviaré....envant gats i drogats circulant per les carreteres de les lles)...ooooolé.......i ara que farás...?...guapo-a...?

Valoración:3menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 5