Los cazadores de Mallorca tendrán en 2015 un vedado social

| | Palma |

Valorar:
preload
Los aficionados a la caza podrán contar a principios de 2015 con este vedado social.

Los aficionados a la caza podrán contar a principios de 2015 con este vedado social.

16-12-2014 | TOMAS VIDAL

Los aficionados a la caza que no disponen de un coto en propiedad podrán contar, a principios de 2015, con un vedado social en la Part Forana gestionado por el Consell de Mallorca.

El área insular de Medi Ambient ha iniciado la licitación del contrato para el alquiler de la finca rústica que se convertirá en un coto público de caza.

Se prevé que entre febrero y marzo se disponga ya del vedado «para empezar a trabajar y se pueda disponer así de una cierta oferta pública de caza menor para la temporada 2015–2016».

El acceso al coto público se efectuará mediante turnos de caza diarios con inscripción y pago previos de un precio público de 20 euros por jornada cinegética.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

mustafa
Hace más de 4 años

A estos que les gusta tanto vestirse camuflado y disparara, les invito a alistarse a la Legion y pedir el coto social de Afganistan.Se pondran las botas.Viaje de ida pagado.

Valoración:-4menosmas

Pep Maria
Hace más de 4 años

Magnifica gestió de la Consellera i tot el seu equip on tots els caçadors podem estar contents de poder tenir un vedat social i poder anar a fer 4 arruixos. Els qui estimam la caça, no matam per matar; jo disfrut més de cuidar-la i des berenar¡ Es matar es lo de menos¡

Valoración:6menosmas

Mestre Pep
Hace más de 4 años

#Nofretsiquier Ves-te'n a porgar fum¡¡¡¡ Els caçadors som els primers que respectam i cuidam el camp i la caça. Avui en dia s'ha de fer una gestió cinegética a tots els vedat i si no es fa pots aplegar teles. No venguis a donar lliçons de respecte a la Natura, ja que els caçadors de bon de veres som els primers que ho sabem i respectam

Valoración:5menosmas

un español mallorquí
Hace más de 4 años

El tema es que en Mallorca ay muchas licencias y poca caza tenemos demasiados días de caza por lo que ay los cupos de caza demasiado elevados, los que se pueden dedicar como no la vendan solo de tordos en alguna zonas?. Gracias.

Valoración:4menosmas

Crank
Hace más de 4 años

Telefonau a nes SEPRONA quan estiguin davora, i fesli fotografies. A veure com rieun quan lhi llevin la llicencia. No poden jugar amb armes de FOC. Cada any he de replagar un mun de perdigons a casa.

Valoración:3menosmas

pept
Hace más de 4 años

Trob que hi ha coses mes necesàries amb les que gastar els doblers.

Valoración:6menosmas

Lo
Hace más de 4 años

Y la pescA?? Y los toros?? Y las matançes... Pobre porc

Valoración:-3menosmas

nofretsiquier
Hace más de 4 años

Els pobres animals que son les principals víctimes de l’activitat de la caça, la flora maltractada i els bens patrimonials de muntanya fets malbé pels caçadors que deixen senyals i residus per tot arreu, no tenen ni veu ni vot en el Consell de Mallorca governat pel PP. Per això no es declararà cap reserva de caça important en cap propietat pública.

Valoración:0menosmas

JO
Hace más de 4 años

QUE HI VAGIN TOTS ALLA I DEIXIN DE MOLESTAR A NES VEINATS QUE LO DES 100 MTS SO PASEN PER ES FORRO, SALVATGES!!!

Valoración:9menosmas

*
Hace más de 4 años

Disfrutan de disparar y matar.

Valoración:11menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2