Nuria Riera anula, en el último momento, la reunión con la comunidad educativa de Artà

| Artá |

Valorar:
preload
La comunidad educativa de Artà ha consensuado un documento para entregar a Educació.

La comunidad educativa de Artà ha consensuado un documento para entregar a Educació.

15-02-2006

La comunidad educativa de Artà, con el apoyo del alcalde y algunos representantes municipales, había consensuado un documento para entregar a la consellera d’Educació, Nuria Riera, en una reunión prevista en el municipio el pasado miércoles. Sin embargo, el Govern tres horas antes de la cita, anuló este encuentro alegando cuestiones de agenda. Este documento se remitirá desde el Ajuntament al Govern. En el mismo se deja constancia de la «falta de diálogo y comunicación» con la Conselleria, a la vez que se reivindican mejoras para los distintos centros educativos.

Entre las problemáticas del municipio se hace referencia a «los recursos humanos insuficientes, a problemas de infraestructura, instalaciones y equipamientos, al financiamiento así como a los problemas derivados del proceso de escolarización».

Cada centro requiere una serie de mejoras. Así, en Na Caragol piden, entre otras cosas, «una reforma de las persianas de todo el edificio, ya que representan un peligro para la integridad física del alumnado y profesores».

Otra de las reivindicaciones es una nueva unidad y ampliar el centro de la Rosa dels vents de la Colònia de Sant Pere.

También solicitan un nuevo plan de autoprotección del Institut Llorenç Garcias i Font y mejoras en el edificio principal.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

artanenc
Hace más de 4 años

Per sort i que sigui per molts d'anys el PP a Artà hi te molt poca clientel.la, cap feina hi te sa consellera per aqui, que s'encuidi de que els seus "allegados" no li destapin ses vergonyes com ha passat aquesta setmana.

Valoración:1menosmas

Josep Miquel
Hace más de 4 años

En jaumepensava? Està ben clar que gens ni mica. Perque hi ha d'anar? ido primer llegeix que no en saps, no hi ha d'anar els ha de rebre, i saps perque? perque son els profesionals del sector que es suposa que ella dirigeix. Si es bona per tractar de colocar un amiguet d'una amigueta seva, també colocadeta, ha d'esser bona per atendre a la máxima autoritat municipal en educació a Arta. Clar que com que en jaume no pensa ni sap de que li parlen, millor ho deixarem fer. Au idó ssegueix aplaudint a ses bubotetes amb ses orelles.

Valoración:7menosmas

Liada
Hace más de 4 años

Està liada colocant amigotes...

Valoración:13menosmas

jaumepensava
Hace más de 4 años

Normal que no hi vagi, per que hauria de anar la Consellera a donar corda a una gent que tanmateix van en contra del PP ? El que pretenen a Artà es deixar-la malament a ella i retreure qüestions al nostre President Bauzá. Ha fet molt bé de no anar-hi.

Valoración:-20menosmas

2015: odisea pepera
Hace más de 4 años

Después del intento frustrado de enchufar al pprofe, se esconde. Tan tranquila no estará.

Valoración:21menosmas

a ??
Hace más de 4 años

Tipic comentari de catalanista. Ja has fet s, ou. Estas content? Au ido, ja pots sortir a fer sa volteta. Bon divendres!

Valoración:-34menosmas

Quin desastre
Hace más de 4 años

Aquesta legislatura no se podia fer pitjor a nivell educatiu.

Valoración:27menosmas

?
Hace más de 4 años

Deu estar sobrepassada amb tanta mangarrufa destapada que no la deixa somriure sense que paregui més que fa una carussa congelada?

Valoración:28menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1