El párroco de Lloseta se despide de sus fieles en su última misa

| Lloseta, Mallorca |

Valorar:

El aún párroco de la iglesia de Lloseta, Paco Carmona, se despidió ayer por la noche de sus fieles durante la celebración de su última misa en la localidad. Carmona agradeció a todos los asistentes el apoyo recibido durante el último mes cuando se dio a conocer su renuncia por presiones de un sector conservador del pueblo.
El sacerdote ya no oficiará las misas que se celebren a partir de hoy y ahora el Obispado de Mallorca tendrá que hacer público el nombramiento de sus sustituto. Muchos vecinos de Lloseta lamentan la marcha del párroco.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

coconera
Hace más de 5 años

ufff... quin mal rollo que hi ha aquí... no sé perque vos enfadau tant... tots contents: qui no volia en paco perque ha fuit... i ell perque ha aconseguit partir a un lloc millor... l'esglesia aviat desapareixerà...

Valoración:0menosmas

Joan
Hace más de 5 años

Llosetineta: No tenguis cap dubte de que aixó és un tema de dretes i esquerres, la dreta furibunda i que encara anhela la cristiandat, no pot comprendre el missatge de Jesús que en Paco predica, Jesús no desitjaba fundar cap religió tal com tenim, encorsetada i controlada per els grups ultraconservadors plens de escribes i fariseus que prediquen el que ells son incapaços de complir. església de Lloseta, rebutjau aquest tipus de església i escribes i fariseus, no vos durán per bon camí!

Valoración:3menosmas

Per en Jaumepensava
Hace más de 5 años

Surt un poc, fes una volta pel món, llegeix una mica que no saps ni escriure "cateto" endogàmic.

Valoración:0menosmas

A jaumepensava
Hace más de 5 años

Pensar no penses molt, o ets un poc curtet. SOLS les persones curtetes pensen que hi ha nivells i baixes condicions. Es impensable que un bon cristià digui aquestes paraules......si no es un bufa. Una lliçó d' "humildad" no t'aniria GENS, però que GENS malament. Te record que Jesús era un home humil, Tu no te pots anomenar cristià.

Valoración:11menosmas

Per jaumepensava
Hace más de 5 años

O no penses molt, o ets humanament una mxrda. Esper que no siguis cristià, ja que embrutes dels paraules de Jesús. Defora tots som persones iguals, i dins l' iglesia amb mes motiu, sense diferencies socials, ni condicions. T'has retratat molt bé, amb aquestes paraules. Si per jo fos , no entraves a la parroquia, ja que de cristià no en tens ni un pel. Fas pena, per no dir altra cosa.

Valoración:11menosmas

Aura
Hace más de 5 años

"Pretenir que una persona nou vinguda a Lloseta i de baixa condició, tingui el mateix pes que una altra de bona família, es entrar en un camí de caos i poca seguretat" Este comentario me ha dejado de piedra: o sea, que hay clases, en resumen. Apelar a la baja condición para descalificar a alguien, es, por lo menos anti evangélico. "Venid a mi pobres del mundo..." ¿suena? Podrán usarse otros argumentos, però éste tan solo denota que quien lo ha escrito tan solo le falta rebuznar.

Valoración:9menosmas

joan de sa muntanya
Hace más de 5 años

Per conèixer a Déu, no hem de menester "intermediaris", disfrassats amb túniques ni demagogs populistas ni altres herbes...

Valoración:-1menosmas

pedro
Hace más de 5 años

Me gustaría que Don Paco hablara y nos explicara claramente que le han echo estos ultraconservadores que le han echo irse de Lloseta. Los ultraconservadores los veo mucho por la iglesia y ayudando siempre. Los únicos que no veo,mas que en ocasiones contadas es a los 500 .

Valoración:-3menosmas

jaumepensava
Hace más de 5 años

Estic molt d'acord amb na Llosetineta. L'esglesia ha d'estar com sempre amb el seny, amb la gent que sab el que convé al poble. Pretenir que una persona nou vinguda a Lloseta i de baixa condició, tingui el mateix pes que una altra de bona família, es entrar en un camí de caos i poca seguretat. No vull gens de mal per ningú. Tampoc per en Paco, que espero que sigui molt feliç.

Valoración:-12menosmas

Un mallorquí
Hace más de 5 años

Por el cariño que tengo a la localidad de Lloseta, apoyo totalmente a este sacerdote, Está claro que el clérigo no acepta a nadie que se salga "Des botadó". Estamos en el siglo XXI, y la Iglesia debe de cambiar, abrirse a las necesidades del pueblo. Se que Jesús ya en su tiempo era un progre y por ello le costó la vida. Así que ánimo a este sacerdote, no se cual será su destino, pero si sé que seguirá con sus condiciones. Así que ánimo que algún día espero que la Iglesia Apostólica y Romana, cambie. Tengo algunas esperanzas con el nuevo Papa las cosas cambien un poco, a pesar que la Curia tampoco se lo permitirá. Por ello yo sigo siendo cristiano y creyente pero no practicante hasta que todo esto no cambie a mejor.

Valoración:3menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2