El Govern balear explica en Londres su apuesta por el turismo sostenible

| Londres, Reino Unido |

Valorar:

El Govern ha explicado en Londres la apuesta de las Islas Baleares por el turismo sostenible, con ocasión de un encuentro con prensa especializada y asociaciones de turismo, ha informado la Vicepresidencia del Govern y Conselleria de Innovación, Investigación y Turismo.

El director de la Agencia de Estrategia de Turismo, Jaume Alzamora, ha mantenido una reunión con unos 40 profesionales en la que ha explicado las diferentes leyes aprobadas por el Parlament balear durante esta legislatura, como la ley de residuos o la ley de cambio climático.

También ha destacado los diferentes proyectos financiados con el impuesto de turismo sostenible y los planes anuales.

Entre los invitados a este encuentro estaban Clare Jenkinson, gerente de sostenibilidad de la asociación británica de touroperadores ABTA; Pippa Jacks; editora de grupos de la editorial especializada en turismo TTG, y Tim Fairhurst; director de política de la Asociación Europea de Turismo (ETOA).

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Qui estima Mallorca no la destrueix
Hace 6 meses

Tres quartes parts de la gent que actualment treballa pel turisme ha vengut aqui fa poc, molts venem temporalment i no sempre els que venen tenen la formació adequada i suficient. No tenim perque haver de recollir a tota la gent d,'Espanya i de part de l'estranger, perque a canvi no ens tornen els doblers suficients per tenir uns serveis i un espai suficient per a tots. És millor tenir menys turisme i més selecte, perque tota aquesta superpoblació inassumible.

Valoración:menosmas

Alfa7
Hace 6 meses

Lo cual quiere decir Mandarme lo que yo os diga, en pocas palabras, menos gente y más paro, y mi pregunta es, de donde sacarán el dinero para tanto paro, por que está claro a los clientes en Inglaterra no les van a preguntar por su cuenta corriente o si se van a emborrachar para que nosotros tengamos pocos clientes y de un nivel alto

Valoración:1menosmas

Precisament
Hace 6 meses

Precisament per aquest motiu , volen un turisme de més qualitat i menys massificat. Si enlloc de dur el detritus que enlloc més vololen, duguéssin gent educada i disposada a gastar se el pressupost en excusions, activitstsbo restaurants, enlloc de en borratxeres, probablemernt la tragèdia d'ahir no s'hauria produït.

Valoración:0menosmas

Biel
Hace 6 meses

quin cinisme!!! Per si no en tenen prou de visitar Magaluf i s'Arenal que repassin tota la gent que no necessitam per res que mantenim que el "club dels magnífics" del "govern" ens ha endossat sense demanar permís i que omplen les nostres carreteres, els nostres centres de salut, escoles, consumeixen aigua i generen fems i creen inseguretat a cada racø. El concepte de soatenibilitat pens que no el tenen clar, perœ tens ni una mica.

Valoración:0menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1