El Consell aprueba la rehabilitación de Can Olesa

| Palma |

Valorar:
preload
Imagen del patio del casal de Can Olesa.

Imagen del patio del casal de Can Olesa.

27-10-2013 | Redacción Local

La Comisión Insular de Patrimonio Histórico de Mallorca ha aprobado este martes el proyecto de restauración y rehabilitación del casal de Can Olesa, en el centro de Palma, después de «un proceso complejo».

Así lo ha definido la directora insular de Patrimonio, Kika Coll, que ha detallado que el inmueble es Bien de Interés Cultural y que, dada su ubicación, se han tenido que llevar a cabo controles arqueológicos antes de autorizar las obras.

No obstante, el permiso tendrá que ser ratificado por la Comisión de Centro Histórico del Ajuntament de Palma, según ha informado el Consell de Mallorca en un comunicado.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

El comte Mal
Hace más de 3 años

M, deixau estar, reneguen del seu propi llinatge, llengua...Que mirin els seus propis arxius i veuran com s'escriu, però és per demés, prefereixen tot el que faci olor a castellà.

Valoración:menosmas

M
Hace más de 3 años

Olesa és un poble de Barcelona. La "z" li posaren els innútils funcionaris venguts de la península castellanista. Molts mallorquins, de la noblesa i de la plebe, tenim els llinatges destrossats per mor d'aquells gent, encara que com que la noblesa era botifarra, també cap la possibilitat de que en el cas dels Oleza, castellanitzàssin aposta i ells mateixos el seu llinatge.

Valoración:-1menosmas

Oleza
Hace más de 3 años

Oleza si no les importa.

Valoración:0menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1