El Real Mallorca presenta sus nuevas equipaciones

| Palma |

Valorar:
preload

El RCD Mallorca ha dado a conocer este jueves las equipaciones que lucirá el primer equipo para este curso 2020-21. Serán de la marca deportiva UMBRO, con unos diseños que tienen al rojo y negro, el blanco y el rosa como los colores protagonistas.

La primera equipación se mantendrá fiel a los colores del club, con camiseta roja y pantalones negros, con un estampado en la parte frontal y en las mangas. La segunda equipación volverá a ser blanca, pero con el estampado de las mangas y detalles en el cuello de color rojo. La tercera será de color rosa con algún detalle en blanco.

El lanzamiento de las nuevas equipaciones coincide además con el estreno de la nueva tienda online del club. La nueva tienda online incorpora nuevos productos, todo el merchandising de la entidad, una sección outlet para adquirir equipaciones y complementos de temporadas anteriores, y muchas más novedades que se irán incorporando a la nueva tienda online de manera progresiva.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

magdaleno
Hace un mes

Lluis perdona que no t´he contestat a la pregunta. jo fa anys i anys que sempre mho he demanat i mai ho he sabut. per això sort d´aquesta nova que no és fea. lo de la rosa... demà telefonaré a umbro de qui ha estat idea mare meva.(que no és que no m´agradi el color rosa haha, pero no té sentit)

Valoración:3menosmas

magdaleno
Hace un mes

Lluis tens raó. hummel era una bona marca tb, però era de natació com speedo la catalana meyba etc que es varen passar a altres esports, era danesa si no vaig errat, les seleccions de dinamarca de futbol handball etc...la vestien. el astonvilla tb va vestir hummel als 90...son guapes pero poc futbolístiques. sobre lo dels disenys ja the dit, son com a franquícies fa anys, no tenen res a veure a cada pais.

Valoración:2menosmas

Lluis Solar
Hace un mes

@magdaleno encara avui en dia al Everton( per posar un exemple) que el vestia Umbro fins fa una temporada que ho fa crec Hummel li treia camisetes realment boniques amb un to classic molt guapo,desconec si qui imposa els disenys de les camisetes del mallorca es es propi club o la marca.

Valoración:1menosmas

magdaleno
Hace un mes

Lluis Solar, la marca umbro a espanya mai ha fet bones camisetes. les bones eren a GB als 60s 70s 80s. astonvilla liverpool leeds everton celtic scotland etc... la còpia umbro espanyola és una caca.

Valoración:2menosmas

vidal
Hace un mes

Se lo han curradp poco o nada mejor dicho, es de las mas feas de los ultimos años

Valoración:1menosmas

magdaleno
Hace un mes

Juti. ja ho sé que després de pujar la temporada 69.70 vàrem davallar després i vàrem tocar fons fins a 3a fins el 1980. també hi era. va ser una època fosca els 70s pero tot te el seu encant. jo hi anava hah de petit. pero aquelles camisetes eren massa. (per cert. l´ascens 3ra 2B 2A (2anys) i primera al 83...uf.

Valoración:1menosmas

Jutipiris
Hace un mes

@magdaleno: Justament als anys 70 es varen viure els pitjors episodis de l'historia del Mallorca. Valga que devers el 78 va arribar en Miquel Contesti, que si no, a lo millor hauria desaparegut el club.

Valoración:3menosmas

Rosa
Hace un mes

Que feasssss, la que mas me gusta es la rosaa ummmmmmm jajajajajaa

Valoración:-5menosmas

Lluis Solar
Hace un mes

Con las camisetas tan bonitas que hace Umbro cuando se pone en plan clásico y lo feas que hace siempre las del mallorca queriendo ir de moderneces...

Valoración:-2menosmas

Mallorqueta
Hace un mes

Esperem que sigui la camiseta de l'ascens.

Valoración:1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2