Liga 123 18/19

No al fútbol los lunes

| | Palma |

Valorar:
preload
Imagen de la grada Lluís Sitjar durante un partido.

Imagen de la grada Lluís Sitjar durante un partido.

21-01-2018 | Miquel Àngel Llabrés

Las protestas de los seguidores contra los partidos de fútbol de los lunes sigue extendiéndose en toda Europa. La agrupación de aficionados Moviment Mallorquinista ha colgado un comunicado en las redes sociales en el que expresa sus quejas por este horario impuesto por la Liga de Fútbol Profesional y que afectará directamente al Real Mallorca en la próxima jornada la recibir el lunes día 25 al Real Zaragoza en el estadio de Son Moix.

«Jugar los lunes a las 21.00 horas es un crimen y nos sumamos al resto de clubes. No debería permitirse ya que dicho horario impide que muchos aficionados puedan acudir al estadio a animar a su equipo».

Este grupo de aficionados accederá al estadio «cinco minutos después del pitido inicial en señal de protesta»

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

amunt atlètic
Hace un mes

A veure PEP XIM. A tots aquells que no saben a s'hora que jugaran. Lo únic que heu de fer es mirar el calendari de partits de la lliga. Si el partit del vostre equip està el primer jugarà el divendres, del segon al quart els dissabtes, el darrer de la llista juga el dilluns i la resta d'enmig el diumenge. Esper haver aclarit els dubtes de l'aficionat. Força Atletic!

Valoración:-8menosmas

pep xim
Hace un mes

Es una falta de respeto al socio. No sabemos si jugará el viernes, sábado, domingo o lunes. Parece que solo les interesa vender el partido a los chinos para que lo vean por la tele, y les da igual que no vaya gente. Y luego se quejan de que el campo está medio vacío.

Valoración:2menosmas

Jo SI hi aniré
Hace un mes

No m'agrada jugar en dilluns a les 21:00 h però sóc mallorquinista. I sóc mallorquinista de dilluns a diumenge, per tant, dilluns COM UN CLAU i desde Pollença, allà seré per aixecar-me el dia següent a les 06:00 h. - Protestar i + animar.

Valoración:5menosmas

AbuYahyá
Hace un mes

Es fútbol es diumenges a las cinc, con deu mane...

Valoración:14menosmas

jo
Hace un mes

teniu raó es una putada esper que ho canviin i ho passin com a 1era divisió a les 14h els diumenges a veure si així tothom d'una vegada queda contenta. jo esper poder ser-hi.... per cert 5 minuts tard NO no sigui cosa, que haguem marcat el primer gol aquest temps.

Valoración:10menosmas

Pep
Hace un mes

A jo tampoc m'agrada que sa jugui en dilluns, però trob que aquest dilluns lo que sa de fer es que tots els mallorquinistes que puguin anar a Son moix, perque aquest equip s'ho meriix, per sa gran temporada que estan fent.Amunt Mallorca!!!

Valoración:19menosmas

Ros
Hace un mes

@Fanatik, heu passaràs molt malement aquesta temporada

Valoración:11menosmas

fanatik
Hace un mes

Se os escapa que a lo del mallorca no se le puede llamar futbol, por lo tanto no se donde esta el problema. A ver si desciende y desaparece y dejan de dar tanto por saco.

Valoración:-45menosmas

donpesimo
Hace un mes

Lo siento, pero no pienso ir.

Valoración:-18menosmas

Perchero Infalible
Hace un mes

Aixó contant que no hi haurà prórroga...

Valoración:-18menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2