Cada dia es fa més clar que els canvis efectius a l’educació neixen de la mateixa realitat de les aules, del carrer i del món digital (tan real o més que l’altre...), i no dels penetrants estudis teòrics amb què pedagogs, sociòlegs i polítics omplen sense aturar papers i pantalles. Un exemple, petit però demolidor, és aquesta proposta britànica d’incloure dades de les taxes d’atur, diversificant-les segons els estudis i l’experiència professional dels afectats, en les explicacions de les diverses matèries que cursen els alumnes al llarg dels seus estudis preuniversitaris. Fent un problema de matemàtiques, per exemple, o conversant quan practiquen la segona o tercera llengua, o redactant un comentari de text, els alumnes comproven així reiteradament quins estudis i pràctiques garanteixen un lloc de feina o aboquen a la subocupació i fan difícil accedir al món laboral.
Ensenyar als que saben
Palma09/06/22 3:59
También en Opinión
- Unos 200 gitanos de s'Arenal intentan linchar a un grupo de argelinos que agredió a una mujer para robarle
- El antes y el después de las rocas de Cala Bendinat
- Retenciones kilométricas en la Vía de Cintura de Palma tras un accidente en cadena
- Alerta por la aparición de falsas enfermeras en domicilios de personas mayores en Palma y la Part Forana
- Dos jóvenes roban 1.200 euros y el teléfono móvil a una repartidora en Son Gotleu
Sin comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
De momento no hay comentarios.