Un motorista de 16 años, herido grave tras chocar contra un muro en Santa Maria

| Palma |

Valorar:
preload
El joven ha sido trasladado al hospital Son Espases.

El joven ha sido trasladado al hospital Son Espases.

07-10-2019 | Teresa Ayuga

Un motorista de 16 años ha sido trasladado al Hospital Universitario Son Espases herido grave tras chocar contra un muro en Santa Maria del Camí.

Los servicios de emergencia del 061 han informado de que el suceso tuvo lugar este domingo a las 21:05 horas en la calle Boronia de Terrades.

Hasta el lugar se han desplazado una ambulancia de soporte vital básico y una de soporte avanzado.

El herido, residente en Mallorca, presentaba un trauma costal, una contusión en la pelvis derecha y se sospechaba una fractura de fémur, cúbito y radio, por lo que ha sido trasladado al hospital Son Espases.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Liz
Hace un mes

Tota sa raó Mg, es batle no fa ni cas, associacions que fa un munt de temps que demanen local, obres a mig acabar i en començen altres que duren més del que varen dir, semafors inutils, brutor pels carrers, carrers plens de bonys i forats a l'asfalt, sense llum, etc, linies blaves sense avisar, etc, etc.

Valoración:7menosmas

Mg
Hace un mes

A sta Maria tot es de cara a la galeria....

Els politics que tenim nomes volen una cosa el pooder figura i cobrar el jornal. Escoles sense aparcament...!!! Denegat l aparcament de les escoles!!!

Residencia: Sense paraules Gent mal servida... Avisat el batle n hi cas son 24 vots Donem mes vots els que varen anar al concert de sa roqueta...

Pero els que tenim naus el poligon ens deixa moltes perdues. Grafitis cotxos foradats....

Colau el teu jornal l has de guanyar no robar a la gent de tota la vida

Valoración:9menosmas

Toni
Hace un mes

El primer en assistir aquest jove van ser els veïns que van cridar el 112 i van estar amb ell fins que la ambulància va partir (domes en va acudir una, no dues). Remarcar que a Santa Maria el diumenges no hi ha POLCIA LOCAL i ningú atén el telèfon, ademes no va acudir cap patrulla de la guàrdia civil per fer un atestat del accident ni coordina el tràfic ja que el carrer va estar bloquejat mes de 1 hora i va quedar ple de restes del accident. També es de comentar que el tros de carrer on va succeir l’accident no hi ha llum, ja fa molt de temps que hi ha dues faroles fuses. Es trist que un poble com Santa Maria no tengui POLICIA LOCAL el diumenges i sobretot que 112 no envias una patrulla de la Guardia Civil. Esperam que aquest jove se recuperi amb exit...

Valoración:47menosmas

Krb
Hace un mes

Es típico de falta de experiencia y darle al gas .sin sentido... Espero que se recupere rápido. Ánimo...

Valoración:5menosmas

Liz
Hace un mes

No se que li haurà passat per se que a santa maria hi ha motos que van a tope fent carreres per els carrers casi casi. Esper que es recuperi.

Valoración:10menosmas

rafael
Hace un mes

Ojalá se recupere. Son tristes las noticias así. Estaría bien esclarecer las causas del accidente para poder poner medios para evitarlo en el futuro.

Valoración:31menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1