Encuentran la mochila de Arthur, el niño desaparecido en la tormenta mortal de Mallorca, e intensifican su búsqueda

| Sant Llorenç |

Valorar:
preload
Los equipos de búsqueda durante las tares para localizar al niño desaparecido.

Los equipos de búsqueda durante las tares para localizar al niño desaparecido.

11-10-2018 | J. Socies

La mochila de Arthur, el niño de seis años desaparecido en la tormenta mortal en Mallorca, ha aparecido la tarde de este jueves cerca de la rotonda de Son Carrió.

Cerca de las 18.30 horas, los perros rastreadores que están ayudando a los equipos de búsqueda han localizado la mochila del pequeño. Un hallazgo que ha hecho que se intensifique la búsqueda del menor en la zona. A partir de ese momento, decenas de efectivos terrestres, buzos, perros, helicópteros y barcos se han centrado en la búsqueda del menor.

Los objetos ya han sido identificados por la familia del niño. Según ha informado el 112 e su perfil de Twitter, este viernes el operativo seguirá centrado en las labores de búsqueda del niño desaparecido y en la recuperación de las zonas afectadas por las inundaciones. Aun así, un efectivo de 150 personas seguirá trabajado durante toda la noche de este jueves.

La madre del niño, Joana Lliteres, falleció en la fuerte tormenta de este martes mientras intentaba salvarle la vida a sus dos hijos. Úrsula, la niña de cinco años, fue puesta a salvo por un ciclista alemán, que ahora la familia busca para agradecerle haber salvado a la menor.

Arthur iba en el coche con su madre, su abuela y sus hermanos cuando la tromba de agua los sorprendió cerca de Son Carrió y el coche fue arrastrado por el lodo.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Seny
Hace 2 meses

Com a resposta a sa persona que diu que "convè pensar la necessitat de desviar els torrents i encauçarlos per fòra de la vila", qualsevol padrí diria que s'aigua segueix es seu camí. Per molt que provem de fer voltar els torrents, es dia que s'aigua surt per damunt, anirà per alla on ha anat tota sa vida. Està clar que hem de fer tot lo possible per allunyar es perill, però davant una ploguda com sa de dimarts, lo únic que se pot fer es ser previngut i anar a lloc segur, amb ses persones majors, nins, etc. I si llavo resulta que no n'hi havia per tant, paciència, haurem perdut una estona, pero haurem estat segurs. Una alerta a temps pot suposar perdre una estona o salvar vides.

Valoración:3menosmas

@Moon
Hace 2 meses

¿Es que no lees los diarios?, salió en todos.

Valoración:-1menosmas

Gabi
Hace 2 meses

Gracias a la guardia civil ,a la UME que el pacte de progres no quiso que tuvieran base en Mallorca ,deben dimitir ya.

Valoración:-4menosmas

J.K
Hace 2 meses

Mes no quiso un destacamento de la UME porque el ejercito es español,son detestables,malos,abobinables,inhumanos etc.

Valoración:-4menosmas

Jaume serra vicens
Hace 2 meses

Molt orgullos den Rafal nadal i de tots es qui ajuden a sant llorenc molt orgullos!!! I fins es "coons" d.aquesta gent que aprofita una desgracia com aquesta per xerrar de idiomes,i partits politics,no es hora d,aixo si no de fer tot lo posible perque aquesta gent sa recuperi haviat!! MOLTS D.ANIMS !!

Valoración:1menosmas

Moon
Hace 2 meses

Al que acusa que aquí no se ha querido un destacamento de la UME, que demuestre con pruebas su acusacion, sino es un mentiroso, espero las pruebas

Valoración:-7menosmas

No teniu coneixement
Hace 2 meses

Gràcies als voluntaris que ajuden sense cobrar, donaria jo abans .

Valoración:35menosmas

@Gracias
Hace 2 meses

És la seva feina. No en faltaria d'altra que no la vulguessin fer, pagant-los els ciutadans el seu sou. Ni una desgràcia com aquesta, els fa tenir un poc de respecte i aturar la màquina de fabricar demagògia.

Valoración:-35menosmas

Gracias
Hace 2 meses

Gracias a la Guardia Civil y gracias a la UME a la que nuestros queridos gobernantes del PACTE DE PROGRES no quisieron que tuvieran base en Mallorca y, por ello, han tenido que venir a ayudarnos desde la Península...

Valoración:44menosmas

Arramblades mortals
Hace 2 meses

Per desgràcia, el mal s'ha fet i ja no te remei. En meitat del dolor que aquesta gran tragèdia ha produit, St. Llorenç ha de mirar endavant i per això convè recordar que els nostres torrents tenen, cadascú, una estadística d'arramblades grosses que es solen produir cada 50-70 anys, amb efectes devastadors com el que ara pateix el poble del Llevant. Recordam que a Palma -on pel seu mig passava Sa Riera- una situació semblant el 14 d'octubre de l'any 1403 va inundar tota la part baixa de la ciutat i va matar més de 5.000 persones. El qual va fer que Sa Riera fos desviada fòra del casc urbà, tal com la coneixem avui. A St. Llorenç conflueixen dos torrents i per sobre el dol present convè pensar la necessitat de desviar els torrents i encauçarlos per fòra de la vila. El Govern aquí ha de complir la seva obligació i prevenir i protegir els ciutadans de St. Llorenç i de totes les poblacions on pot passar el mateix per causa d'una arramblada molt greu com la viscuda fa dos dies

Valoración:60menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1