user jaume | Hace más de 11 años

Som una familia que esta en risc de exclusio.Fa 1 añy que estic al paro,pero ara mateix se ma acbat les ajudes i estem patin molt,nomes entran 400eur.I la cituacio amb un fill se 8 añs no es gens bona.Ningu ens ajuda i les institucions ens dones mes trabas,que ens ayudin de vritat i fagin un segiment si volen pero que els diner de madrid son pels mes necesitats i a menorca ni han moltes familias.gracies

user andreu2 | Hace más de 11 años

Tranquilos que pronto seremos mayoría, de 1 de cuatro, pasaremos a 3 de cuatro. Luego si que tendremos que salir a la calle.

user LosMorrosdelPP | Hace más de 11 años

No están: la familia de Bauza, del Bosch, del Delgado, de la Castro, y la del Garriger. Está la mía.

user xmd | Hace más de 11 años

y mientras tanto "Los políticos de Balears rechazan bajarse el sueldo un 40% como propuso Ramis" "VIVA ESPAÑA "

user Quid | Hace más de 11 años

Tinc una familiar que és funcionària de la CAIB: Porta congelat el seu sou fa 12 anys. Els polítics i polítiques de cada 4 anys, s'ho han pujat. L'any passat li han descomptat de cop un 5 per cent del sou mensual i, a més, li han pres una paga extra íntegra. I, enguany, li retenen més impostos de la nòmina per IRPF. El Gabinet actual s'ha pujat el sou un 25%. Per anar a fer feina ha de collir dos autobusos perquè no té pàrking a la feina o bé resulta massa car el de la SMAP de Palma. Molts de directors, directores i gerentes generals tenen una plaça de pàrking de lloguer gratuïta (és a dir pagada per part del sou de tots i d'aquesta funcionària). Aquesta funcionària, a vegadaes ha perdut l'autobús perquè s'ha quedat un poc de temps fent feina, per deixar-la ben feta, fora d'horari. Ara li posen mitja hora més de feina d'una manera tal que sembla anticonciliació laboral! Els polítics i polítiques, només va a la feina, molts d'ells 4 pics per setmana, amb un sou íntegre i sense passar cap penúria d'horari o econòmica. Cada dia els funcionaris estan més empobrits i la CLASSE POLÍTICA més enriquida. A més, molts funcionaris no tenen accés als càrrecs que cobren entre 3.500 a 4.000 euroso mensuals (directors, directores generals i gerents). En general i per mitjana cobren tres pics menys que aquesta casta política "professional". Aquesta funcionària és de la CAIB, però al Consell Insular i als Ajuntaments, tenen millor horari laboral i cobren entre 200 i 400 euros més per la mateixa categoria funcionarial (com això és possible?) Això ha d'esclatar.

user vs | Hace más de 11 años

No pos en dubte aquestes xifres preocupants, emperò em deman si no es deuria estudiar amb més cura la prevalència real de la pobresa, atesa sobretot la importància de l'econòmia negra o submergida. Hi arribariem aleshores a un 25% de famílies pobres?

user pepe | Hace más de 11 años

Esto es de 2011 y gobernaba el PSOE un tal ZP. Si con su política estabamos asi algo habra de canviar o seguiriamos igual. Por culpa de ZP y los gobiernos de todas las administraciones estamos asi, se deben 1 billón de euros y un deficit de 75 mil millones de euros y no se han generado en 2012.

user Titanic 2 | Hace más de 11 años

Hoy he visto titánic 2. Los "protas" eran Merkel y Rajoy... la pena es que acaba peor que la primera ya que acaban undiendo el barco ellos mismos.

user Solidaridad | Hace más de 11 años

Si conceden una amnistía fiscal a los grandes defraudadores, arropan y protegen a los grandes empresarios que deslocalizan la producción a países emergentes y que han despedido plantillas enteras aquí, si generan paro en el sector público que a su ves lo genera el el privado, si no protegen a los pequeños empresarios, si hipotecan el país entero para tapar los agujeros de la banca, si consienten que se deshaucie a las personas sin que se les devuelva el dinero ya invertido y que además se les imponga una deuda leonina de por vida, ya tenemos a los culpables. A los demás sólo nos queda la solidaridad. Si se pueden dar cien euros para ayudar o si solamente se pueden dar cincuenta céntimos es igualmente satisfactorio y todo junto hace mucho. En ésto nos diferenciamos las personas de los ..

user politico español | Hace más de 11 años

mirad si me metí a politica no es precisamente para trabajar, a mi me va muy bien, no quiero cambiar nada, a mi ya me está bien llevarme mis 4000 euros al mes, uno que ha sabido montarselo. Estoy cansado de disimular que me importais, solo se vive una vez y si tengo que recortar a vosotros para yo seguir con mi tren de vida pues lo hare.