user En Figuera | Hace más de 8 años

Llegint es comentaris i excepte pes post d'en @Playaslibres, pareix que hagi hagut de fer falta que arribi Podemos per lluitar contra ses barbàries mediambientals i que siguin es únics que ho fan. NO ÉS AIXÍ senyors, NO ÉS AIXÍ!! encara que per a alguns sectors i mitjans de comunicació interessi que ho paregui. Fa MÉS de 35 anys que altres forces i altra gent estam en lluita contínua. Basta una petita ullada a sa història recent d'aquest petit País Nostre que són ses Illes Balears per comprovar-ho. Perdonau, però algú ho havia de dir En qualsevol cas, benvinguts a es Club i benvingudes siguin aquestes iniciatives

user Mortadelo | Hace más de 8 años

A la playa todos en pelotas, de lo más natural, y de chiringuito nada, Botellón como esta mandado, y al que no le guste, al Arenal de Llucmajor.

user pescailla | Hace más de 8 años

La defensa del medio ambiente (del futuro de la economía al fin y al cabo) pasa por limitar la ambición de los empresarios y especuladores.Los políticos tienen la obligación de restringir los negocios que tantos beneficios dan a corto plazo y tan nefastos resultados dan a largo plazo(recordemos la burbuja inmobiliaria)

user Biel | Hace más de 8 años

Podemos no ha descobert res. Fa molts d'anys, abans de la seva existència, que molta gent es mobilitza en favor del territori. Vaja protecció del territori i incentiu per al turisme que vol fer podemos amb el lema portes obertes i papers per a tothom, omplint Mallorca d'immigrants. Tot seria una continuació de son Gotleu, un bon incentiu per al turisme, sibretot el de qualitat. Alguna cosa no quadra, podemos.

user Francisco | Hace más de 8 años

Dia 10 de enero hay una concentracion en Son Serra para formar una cadena humana en contra los xiringuitos de Son Serra ,espero vaya mucha gente y asi una vez mas el apoyo popular derribe a las ideas de destruccion e intereses de partidos politicos para destruir lo poco que nos queda ya de espacios naturales. No a los xiringuitos de Son Serra

user hamaquero | Hace más de 8 años

No se quin mal poden fer unes quantes hamacas i sombrilles fixes, tanmateix la gent ja s'endú de seves de colors ius les quals creen un impacte isual que romp més amb el paisatge que les sombrilles de fusta. Per atre banda es un negoci que funciona, molta gent en viu. Ja sabem que per podem es millor no crear recursos econòmics i de no res donar paguetes i ajudes per tots.

user Ciudadanos | Hace más de 8 años

Estos de podemos van en contra del turismo. Yo como hotelero que soy y votante de ciudadanos propongo dejar edificar y hacer un paseo marítimo en son Serra. Atraería mucho turismo. Podríamos ser el nuevo benidorm.

user jordi | Hace más de 8 años

prohibir, prohibir, solo tienen ansias de prohibir, a estos 4 iluminados no los votare nunca mas.

user PODEMOS | Hace más de 8 años

PODEMOS, ¡Ánimos y Adelante!.

user ago- | Hace más de 8 años

No esperaba menos, no es por lo que diga podemos, es por sentido común. Nuestro litoral ya está suficientemente tocado. Basta verlo.