user antonio | Hace más de 9 años

Yo estaba en el tren, y eso de las 30 personas, no se de donde lo sacan, habia mucha mas pues venia un grupo de escolares tabien. El tren ya venia sin aire acondicionado y de pronto parecio que descarrilaba, hizo un fuerte ruido y siguio un poco hasta que se paro. No se pueden imaginar el calor que hacia, sin aire y con las puertas cerradas, hasta que pedimos que al menos las abrieran. El resto si fue como lo cuentan,vino otro tren y nos remolco. Eso si, nadie nos pidio disculpa por lo sucedido.

user albon | Hace más de 9 años

Jo trob que el servei de tren és excel.lent entre Palma i Inca. Pel que fa a la línia Palma-Manacor, la trob lenta i poc moderna, amb massa aturades, sense parlar de l'exsitència d'un enllaç. No tenc xifres, emperò aquesta diferència em sembla traduir-se, d'una ullada, en el nombre de passatgers d'ambdúes.

user Frenando | Hace más de 9 años

Que mentiroso este que dice que en el tren van treinta personas. Yo el otro día cogí el tren hasta Inca e iba lleno, con gent de aqui y también turistas. Se ve que el no lo coge nunca.

user Karma no perdona | Hace más de 9 años

Jo als governants que volen carregar-se els transport públics, els desitjo que tenguin un problema i no puguin conduïr . Veuràn que bé s´ho passen sense poder anar enlloc, no tan sols a fer feina o al metge.

user laveritatofen | Hace más de 9 años

al tren de lalinia de manacor puja molta gent, a totes hores. Ara la maquinaria sespatlla de tant en quant, el que pasa es que la gent a vegades vol que se li doni tot fet.. Els qui parlen que hi pujin algun viatge i sabran el que es transport public a Mallorca. El que no pot esser que a Mallorca hi hagi quatre sistemes dexplotacio diferents com es el tren diesel, lelectric, el tramvia i el metro. Com es pot pagar tot aixo. Es poden gastar 5 miliond deuros per la via verda feta damunt terra no fertil, 4 milions deuros amb les barreretes a les estacions, etc, i no hi ha diners per a la puntualitat dels trens?

user Panada mental | Hace más de 9 años

I qué si és deficitari? Si dóna servei a trenta persones bén donat està. El que és una inmoralitat, és privatitzar les elèctriques i gasísitiques, salvar bancs amb doblers públics, donar la feina dels funcionaris a empreses privades, que a més de manejar les dades privades dels ciutadàns fan la feina malament i causen molts perjudicis, subvencionar escoles privades mentres les públiques es cauen a bossíns i no mirar-se qui contracten per aqueixes escoles, i moltes altres malifetes. L´Estat, les autonomies, els ajuntaments, els consells i les diputacións i la Justícia no son empreses, son organismes públics per donar servei als ciutadàns, estàn finançats amb els seus impostos i no es pot fer negoci amb el que és dels altres. A veure si vos entra díns el caparrot!

user Peperro | Hace más de 9 años

Este tren es defecitario, que lo quiten ya para 30 pasajeros al dia no merece la pena mantenerlo.

user Malbél | Hace más de 9 años

Els del Pp no volen trens, no volen metro ni tranvia ni cap altre transport públic. Ells volen que tothom tengui cotxe per poder fer moltes carreteres i ficar-se milts doblers a la biutxaca. I si hi ha gent que no té doblers per comprar-se un cotxe, o no hi veu o sent bé i no pot conduïr, que es f0ti.

user Antoni | Hace más de 9 años

El tren fins artà havia de ser sense cap enllaç, perquè passaria per l'avinguda del ferrocarril com a tramvia (l'enllaç actual a Inca és provisional fins que s'acabi l'electrificació). Es pot discutir si en la situació actual calia paralitzar les obres ja que no arribaven els diners, però està clar que destrossar un 80% de la infraestructura feta, a sobre pagant 5 milions d'euros per fer-ho, és una burrada de decisió política que no respon a cap criteri objectiu

user enllaç | Hace más de 9 años

Ja n'hi ha prou am un Enllaç. Quan pens que hom volia posar-ne un altre a Manacor, tot per 60 km de línia previstes. Quina modernitat!