user angelcaido | Hace más de 4 años

Sa calobra@ Yo conocí a un SA CALOBRA..el auténtico ese que defendía el MALLORQUÍN... seguro que usted defiende el Catalán ..¿Como se apropio de este seudónimo?

user MATEO | Hace más de 4 años

Hijo vosotros si que no estarías a la altura de las circustancias ni a la altura de nada lo único que hacéis es privatizando todo incluso una cosa tan esencial como la Sanidad.EXTREMA DERECHA RANCEA Y CAYERA.

user Hiko | Hace más de 4 años

Hablo por todos los amigos de extrema derecha..... Todo esto es por culpa de Sanchez, es una vergüenza!!!!!!

user Maria | Hace más de 4 años

Que per cert, fa una bonaaaa estona que he intentat publicar un comentari comentant el cas personal i no l’han publicat i ja es la segona vegada en diferents dies. Es veu q no interessa

user Palo palote | Hace más de 4 años

Donde esta la ministra Irene con pablete en su casoplon y disputando de los26.000 € que ganan cada mes que país tenemos cada día mas venezolano.

user Maria | Hace más de 4 años

Jo crec q Josep Miquel el Premi al Cunyat te’l donaràn a tu, ell ja ha dit q no tenia res a veure amb la noticia i simplement ha dit la veritat, està clar que ara probablement no aconseguirem res amb queixes però el maleducat i no e, ignorant has estat tu. Un saludo

user Pep | Hace más de 4 años

@ Tomeu , es greu problema de Mallorca es sa massificació turística , que segons sa meva opinió en sobra la mitad !!!

user Pep | Hace más de 4 años

Tiempos de purificación del cuerpo y del alma , y evitar masificaciones que al fin y al cabo ha sido el desencadenante del covid19 por falta de espacio vital .Mallorca está sobre masificada si se la compara con Córcega !!!

user Josep Miquel | Hace más de 4 años

Toni dir que no es el moment i en cvanvo parlar juist demostra o una ignorància monumental o un odi irrefrenable e inclús les dues coses juntes. Ara no toca fer política, tanmateix no l'hi daran càrrec els del atac constant al govern amb mentides i manipulacions. Premgui una tila i calli. Ja parlarà en haver acabat el tema greu, fer aixó ara es no tenir gens de dignitat personal ni ética, i per si no basta a una noticia que no te res a veure. Val està nominat per el Premi Cunyat que parla de tot i no sap quasi de res, de la setmana.

user Tomeu | Hace más de 4 años

Crec q els natuis de les Balears som afortunats, per això crec que hauriem de defenssar mes la nostra terra... no hi serem a temps... hem de valorar tot el sistema sanitari i defenssar-ho! Gracies a tots el metges i sanitaris que ho fan possible!