user Josep Miquel | Hace más de 10 años

¿"soys José?. A ti te habría convenido que los profesores te "adoctrinarán" según tu empanada mental ya que en realidad te habrían enseñado a escribir correctamente el castellano.

user Jose | Hace más de 10 años

Soys cerrados de mente vaya profesorado mas inutil,,,, estan adoctrinado son como talibanes

user Turismo es lo nuestro | Hace más de 10 años

Vivimos de cara al turismo y con todo respeto, debemos emplear el tiempo en idiomas, que nos sean de buen entender con lo que nos ganamos la sopa, que es el turismo.

user JS | Hace más de 10 años

SI AL TRILIGÜISMO. Confons les coses. Dones la culpa de que els alumnes no dominin l'anglès al català, i que el català és el responsable del fracàs escolar. A veure, crec que ningú està en contra de l'anglès i a més el fracàs escolar es produeix a totes les CCAA, per tant la llengua catalana no és la responsable. I estic d'acord amb tu que l'anglès s'hauria de reforçar a partir de primària, però no com ho vol fer el govern balear, o sia implantar-lo a cursos a on ni els alumnes,ni els professors estan preparats. Estudiar biologia amb anglès sense dominar aquesta llengua no farà disminuir el fracàs escolar sinó que augmentar-lo, i com he dit abans això no té res a veure amb el català, el mateix passaria amb una comunitat autònoma que s'imparteix tot en castellà, el qual si d'un dia per un altre s'imposàs un 33% d'anglès doncs els alumnes d'aquestes comunitats patirien el mateix problema que als d'aquí. Jo pens que s'ha de començar d'infantil i crear una nova generació que domini aquesta llengua, però a 3º,5º de primària i sobretot a 1º d'ESO d'un dia per un altra, idò em sembla una decisió precipitada i poc estudiada pedagògicament.

user agustina | Hace más de 10 años

Dejen a la gente en paz, la noticia es bananera total, diría de la izquierda agresiva, razonen y no hagan demagogia. Un cero por la noticia, sean un poco serios.

user Josep Miquel | Hace más de 10 años

Ningú està en contra de l'anglés, peró en tenir professors que el dominin, començant pel primer de primaria i per la lliçó 1 (no la 23). Els importa un pito l'angles als mals aprenents de dictadors, lo que volen es arraconar la nostra llengua. Ho sento pels pares en acabar el curs, si un pare li demana al fill Pep traduim a l'anglés "el gato cayó al agua y se ahogó" es trobarà amb aquesta resposta "The cat cataplum in the water glu glu no more miau miau". Si es el que volen algunes bubotetes molt no ho volem.

user SI AL TRILINGÜISMO | Hace más de 10 años

Y si a ese doctorado en biología le añades el saber prefectamente inglés y algún otro idioma,creo que su futuro estaría mejor.Como padre que soy,quiero eso para mis hijos y si es posible no teniendo que pagar colegios privados como hacen la mayoría de los "politicuchos catalanistas" que tanto defienden el catalanismo por encima de todo en la escuela pública.

user maria | Hace más de 10 años

A "Si al TIL": NO es pot generalitzar, la meva filla ha acabat ara un doctorat en Biologia i ha estudiat SEMPRE en CATALÀ, no és qüestió de llengua sinó de capacitat i ganes

user Realitas | Hace más de 10 años

El Govern exige la implantación del TIL pero no sabe aplicarse el cuento. Ahí va un enlace de la edición de última hora en Ibiza con un ejemplo de cómo hacer el ridículo: http://ultimahora.es/ibiza/noticia/noticias/local/laguna-del-degree-saltworks-eivissa-and-formentera.html#sf_comment_list

user Josep Miquel | Hace más de 10 años

Pep està clar que has de deixar clar que ets un "opinador" per cobrar, ara lo teu i lo de la genteta que contracte aquests "opinadores" no es mes que la demostració de que Einstein tenia raó al dir "sólo hay dos cosas infinitas en el universo, el universo mismo y la estupidez humana, y de lo primero no estoy muy seguro". Ho va clavar va preveure als "opninadores com tu i a la guarda de bubotetes que els contrata. Vaja manca de dibitat personal que teniu, i a mi m'encanta i heu de seguir diguent aquests desbarats propis de bubotetes. El Pi en treura molt de profit.