user tiotonto | Hace más de 10 años

enchufada ppera la cosida a puñaladas no le ha ido mal la carrera

user maxim | Hace más de 10 años

no les conec, i no m`importa..per triar m`agrada mes el cognom de llinas,que de fernandez.ja estic fins el monyo de cognoms forasters que ens governen.de cada dia mes..aquí, a les illes,també hi ha perssones vàlides, amb arrels ben profundes,..no necessitam gent d`altres comunitats perque ens diguin que hem de fer.

user Rafa | Hace más de 10 años

Para mí este instituto como muchos otros son un gasto inútil,si alguien agrede que vaya a la cárcel en caso de ser cierto y punto.Hablaremos de igualdad cuando funden el mismo instituto para el hombre.Por culpa de cuatro locos se encasilla al hombre en mal lugar y es más,si la mujer denuncia sea verdad o no,primero te encierran y luego te preguntan,es totalmente injusto.

user Pere Miquel | Hace más de 10 años

@ gr, es puc presenta una veintena de dones maltractadas que no treuen aprofit de lo seu i que qualqunas amb mes preparacio han hagut de partir a s´estranger per trobar una feina que li es negada a causa de tanta corrupcio local y nacional, a purgar fum populista

user Conde Mor | Hace más de 10 años

A chupar la sangre de los ciudadanos !!

user gr | Hace más de 10 años

Jordi, es teu comentari fa molta pudor masclista oiosa. Com pots dir que de quatre ganivetades algú n'ha tret profit? saps com la va trobar sa policia quan van arribar? escorxada com un porc al s'escorxador i mig morta.

user Chollos familiares los que quieras | Hace más de 10 años

Ostras otra oposición chollo que se me pasa , seguro que esta plaza debia estar ofertada y publicada parapoder acceder ciudadano y viendo la foto la gano la mas lista, la que monta relojes, es normal

user Tomeu | Hace más de 10 años

No conec personalment, crec, a la senyora Fernandez, però si a la inefable i inútil senyora Messeguer aixi com a la valida i experta Bel Llinás, just puc dir que substituir a una per l'altre es com substituir el sol per la lluna, bona jugada senyora Fernandez!. Esperem que els seus companys/es Consellers prenguin exemple!.

user jUbilaGeTe | Hace más de 10 años

Se pasan el tiempo alabando lo privado en contra de lo público, como buenos liberales y conservadores que son, y visto el curriculum de la mayoría de ellos, saltan de un empleo público a otro. Y cuando los ficha alguien de lo privado es para agradecerles los favores mientras han ocupado un cargo público.

user gr | Hace más de 10 años

Coneixeu na Bel? idó mutis. Odio amb tota sa meva ànima el pp però aquesta dona és ben vàlida per exercir aquest o qualsevol carrec i sap bé el que vol dir violència de gènere d'ençà que el cap de fava del seu ex quasi la mata.