user lydia | Hace más de 6 años

Y porque no dicen que tiene que cortar las carreteras a las 8:50h para podar los arbolillos del centro de las carreteras. Me pregunto si ha nadie se le ha ocurrido que lo hagan por las noches? I la entrada de la carretera de inca es infernal!!! ????????

user tolo | Hace más de 6 años

cuanto mas nouvinguts, inmigrantes que entren a mallorca mas saturacion colapso aumento precio vivienda habra. o empiezan a construir carreteras, hospitales, metros, depuradoras.... o habra que empezar a prohibir la entrada de nuevos RESIDENTES.

user Biel | Hace más de 6 años

Portes obertes i papers per a tothom, que en venguin com més millor, tot pagat (lloguer, menjar, beques, sanitat, educació...). Venga, que els politiquel.los tenen la prioritat d'importar gent, de passar-nos la factura i de tirrar coces pel cul als autòctons. I per si no basta això a fer el joc als hotelers del tot inclòs perquè duguin més xusma encara. Quin oi!

user enric | Hace más de 6 años

Es una vergonya, tardar més de 1 hora per arribar a Palma tant per anar a fer feina com per dur els nins a s'escola. Les carreteres estan saturades, i encara no hem arribat a l'estiu. I si tens una urgència com ho fas???? vergonyos!

user Desplaçaments Part forana | Hace más de 6 años

Per qualsevol beneitura ses administracions mos fan anar en es centre de Palma, això per sa part forana es terrible. Ses úniques excepcions son Agència tributaria I Seguretat Social que atenen a Manacor i a Inca.

user Paco | Hace más de 6 años

Esto ya lo sabemos, que están saturadas.A mi lo que me preocupa es que no se solucione.

user sectariosamarillos | Hace más de 6 años

Estos grandes inútiles y estafadores del pacte, ya se ponen la venda antes del colapso. No tienen la menor vergüenza, están gastando dinerales en populismo y deberían haber gastado más en mejorar las carreteras. No lo hacen porque no son obras que puedan presentar para las próximas elecciones al tardar más de tres años hacerlo. Pero estos estafadores solo saben poner más funcionarios cuando sobran miles, más impuestos y más deuda. Nos toman el pelo, no los votéis.

user RUPERTO | Hace más de 6 años

@Pep totalmente de acuerdo contigo, yo no lo habría dicho mejor

user Miquel | Hace más de 6 años

Normal quan tenim un transport públic de pena, que per anar a qualsevol lloc has de fer malabars amb es bus, tren o lo que sigui, i amb uns horaris que no ajuden tampoc. Se comprén que tothom opti per un medi de transport particular, pero es colapse passa ja amb els que vivim aquí, es turistes només fan que afegir a es banyat.

user EnBonMallorqui | Hace más de 6 años

Es probblema no es tan dificil de solucioná, al menos parcialment, ni fan falta tans d'estudis. Lo que passa es qu'aquests han badad y ara pretenen penjarse medallas per que venen eleccions, però en tres añs només han tocads es nassos a tots en so probblema catalanista. Solucions ben senzillas: 1-Horaris d'entrada/sortida escalonads a sas escolas des matex barri. 2-Camions de repart y de fé net no han de circulá a horas punta. 3-Abaratá considerabblement es preus des tranport púbblic, 4-Transport púbblic, possà horaris realistas pes que feym feyne y pes nins que van y venen a sas escolas, y conettá barridas adyacents qu'están massa lluñ per anari a peu, cossa qu'ara no passa. 5-limitá en número s'entrada de coxos de llogué de península y paíssos pròtsims. Clavarlis un bon impost per cert. 7-limitá en número de turistas que simultàneament son a sas islas, no podêm asumí tanta de gent, morirêm d'èxit. Mort anunciada.