user Un Malloequín | Hace más de 13 años

¡Uep, Dali! "Dali sebes". Saps que tens d'enveige. También tendrían que investigar a Gabriel Vicens. Su arreglo ha sido una chapuza que ha costado mucha "pasta". ¿Quién se habrá quedado el resto?

user Dali | Hace más de 13 años

La HERENCIA del PP. La gran chapuza. ¿ Y cuanto dinero debieron robar ahí?. Habría que investigar, estos del PP no se ponen por nada.

user vivayo | Hace más de 13 años

esta diciendo que han puesto un parxe...creia que debian ser soluciones reales...

user juanmi | Hace más de 13 años

Hombre reis això es el tren, però bueno...

user Moix | Hace más de 13 años

A veure, contestan l'anterior comentari, jo crec que és molt difícil que es tornin repetir unes pluges tan intenses doncs pareix que han estat les més fortes en un espai tan curt de temps en els darrers 50 anys. Així i tot l'aigua que va entrar pareix que no va impedir el normal funcionament del metro i del tren. Pareix difícil doncs que hi hagi una calamitat com la que dius. En tot cas tant el metro com els nous trens elèctrics, que són molt moderns, supòs que duen els dispositius de seguretat adequats. Per cert, tot i l'enrenou, no és l'únic metro del món on hi ha entrat aigua alguna vegada, i no se coneixen desgràcies per aquests fets.

user Això és més important que empedrar placetes | Hace más de 13 años

I si els que feren el metro no deixaren lloc per col·locar tuberies i col·lectors, no es podria fer ara més lloc, al costat o enfondint una certa distància, a pesar de que supòs duria bastant de feina, per col·locar aquests col·lectors? És que ens ha intrigat un poc aquesta noticia, la idea d' una tempesta molt forta que puguem quedar dins l' aigua com a rates, i a més que hi deu anar el fil elèctric... No és delicat si es banya? I més ara, que vaig llegir començaran també el tren elèctric, que deu anar pel costat.

user Rafelet | Hace más de 13 años

La diferència d'abans a després de les obres de reforma és que abans amb 20 litres d'aigua tot s'inundava. Ara ha de ploure lo que no havia plogut mai perquè es produeixi alguna filtració a una estació concreta. Aquesta és la diferència entre la xapussa i les coses ben fetes. I per cert, aquesta estació serà sempre dèbil perquè els ilumintas que feren el metro no deixaren lloc per col·locar tuberies i col·lectors. I Ferroviari, deixa de dir dois, en Vicens ha fet més feina i coses en 3 anys que tots els anteriors consellers de transports junts. Una altra cosa es que tot estigui inaugurat i llest abans de les eleccions. Amb na Cabrer tot s'hauria acabat i funcionant malament, com el metro.

user Resarem a Sta. Bàrbara. | Hace más de 13 años

Pues si no saben como arreglarlo, pienso yo que los días que vean que amenaza tormenta, entreguen una rueda hinchable (con o sin patito) a cada pasajero para que se la pase por la cabeza hasta la cintura, y en caso de que la cosa se ponga fea, podrían salir chapoteando. Porque la idea de un submarino quizá sea pasarse un poco...

user La seguridad ante todo. | Hace más de 13 años

Pues deberían intentar evitar estas filtraciones, y si es muy difícil, al menos quitar el agua que se filtra, mediante alguna canalización, con grupos de presión que se llevara el agua a otro sitio. A la velocidad que va el metro hay que procurar la máxima seguridad.

user maria jesús | Hace más de 13 años

Tengo diez minutos libres y vamos a opinar. Al señor ferrovari decirle que si trabajara en una empresa privada ya estaría en la calle porque con lo que cobran y trabajan tendrían que callar más y mirar. A jul, el tema de los arquitectos que se lo pregunten a Cabrer y al PP. Y a tec i pam, los problemas del metro no tienen solución ya que en la zona de jacint verdaguer entre la calle y el techo del metro no se pueden poner tuberías más anchas. así que a beber!