user vs | Hace más de 9 años

No és un bon signe que hi hagi tantes places per aparcar al campus. Haurien de disminuir cada any pel fet que es construesquin nous edificis per mor del dinamisme de la institució. Encara no hi ha, per exemple, una Biblioteca General.

user rata | Hace más de 9 años

todo lo que hace el pp va mal pero mal inutiles

user palmesano | Hace más de 9 años

Este PP quiero romper todo el servicio publico para favoreces empresas privadas de transporte... Quiere acabar con el tren y metro en esta legislatura... y frente a el una oposicion callada o solo complice?

user Joan | Hace más de 9 años

Para que el metro sea rentable este tendrá que llegar al menos al Parc Bit de la manera mas económica posible. Como no hay dinero lo que debería hacerse el recaudarlo de dos maneras: 1) Comola EMT ya tiene muchas rutas, quitarle a la EMT el bus de la universitat y darle el permiso solo al metro de Palma. 2) Hacer pagar a todo el mundo los parkings de la universidad, sobre todo a los palmesano "caprichoso" que utiliza el coche para ir a la UIB en vez de utilizar el metro. REPITO el metro como primer medida urgente al menos tiene que llegar al Parc Bit para poder empezar a ser rentable y luego imprescindible que llegue a Son Espases. Luego si hay dinero que lo hagan hasta Son Espases. Entonces si que sería ético cobrar los parkings del Parc Bit y de Son Espases con la excusa del medioambiente y el fomento del transporte publico.

user joan | Hace más de 9 años

aquesta noticia es dagencia, no la recercada un periodista, pens que es un comunicat de la conselleria cap als diaris locals atraves de lagencia. Ja fa uns dies va sortir una noticia molt parescuda a aquesta diguent que el metro es deficitari i bla bla bla. aixo fa olor a que la conselleria vol reduir els horaris de metro o inclus tancar els diumenges, despres es recolzaran amb aquestes noticies per haver pres les mesures. Es imposible contar els usuaris de metro perque les maquines del metro no hi son (estan a palma), jo viatjo molts dies i ho veig.

user joan | Hace más de 9 años

sha de dir que en el 2006 quan la consellera de mobilitat se li va ocorrer dir en prensa que els usuaris de la targeta intermodal anirien gratis en tren i metro fins que sinplantas el sistema de cobrament va esser un fracas perque aquest sistea va tardar 18 mesos en aplicarse, i 18 mesos en els quals la gent viatjava gratis en tren i metro. a algu se li hauria de demanar la responsabilitat de la perdua de diners aquests 18 mesos en els quals els torns de totes les estacions estaven oberts i les maquines de cobrar no estaven adequades. Jacinto Verdaguer i estacio palma estan molt aprop...., no doneu idees que el metro de palma va molt ple pels 7 km que te, els altres metros que comparam el de palma son molt llargs amb moltes estacion i junten moltes urbes...

user Catalina | Hace más de 9 años

Porque no se hace un estudio para ampliar linea hasta el hospital de Son Espasas? igual seria mas rentable!!

user Un mes | Hace más de 9 años

El metro anave ple quan el preu era inferior al transport pivat. Amb la primera pujada d'Iva, 2%, es va pujar uns 5 centims a "capon". El metro tindria que costar uns 10 centims per trajecte, d'aquesta manera, tothom l'agafaria, però el cosntructors encarregats del mantaniment dels carrers, estarian d'acord?

user Pau | Hace más de 9 años

Si els torns estan oberts, hi ha estacions sense màquines expenedores de bitllets i fa mig any varen apujar el preu del bitllet un 50%, què esperen que passi? EN JOSÉ RAMON ORTA (gerent dels SFM) PRETÉN TANCAR EL METRO I ACOMIADAR 40 EMPLEATS MÉS.

user javier | Hace más de 9 años

Para que sirve un consorcio de trasnportes que no unifica tarjeta alguna. Lo de la tarjeta intermodal es un fraude de juzgado de guardia, no unifica nada, no es flexible, y es cara. Por otro lado hay privilegiados en el tren y metro que tienen estaciones GRATIS TOTAL, qué hace la consellería de consum que no investiga los viajes invitados y sin seguro obligatorio.