user TOCANASSOS | Hace más de 12 años

Del que es dedueix que pel PSOE el català és FUM.

user angelcaido | Hace más de 12 años

En Mallorca el Mallorquin y punto...Estoy cansado de ver baderas catalanas esteladas y ni sola mallorquina. Nuestro independiente Reino de Mallorca tan solo recibio agravios e insultos de Cataluña por querer se indepandiente.Mataron a nuestro rey y nos sometieron a sus intereses. VERGONYA CABALLERS VERGONYA!!!!!

user angelcaido | Hace más de 12 años

Veo que el PP no es el unico que dice IBECILIDADES,el PSOE tambien

user Un que l'estima | Hace más de 12 años

Sí, cert. Com també és cert que amb el govern del psoE també hi havia cortines de fum i no es feia la feina que s'havia de fer per fer de la nostra llengua la llengua d'ús prioritari a la nostra terra. Dit d'una altra manera, el psoE és pura aparença en aquest tema. Aparenta ser favorable i després espanyoleja com els del pp, però amb estil propi. Deixin d'utilitzar la llengua en benefici dels seus partits.

user un español mallorquí | Hace más de 12 años

Que es que no os habeis dado cuenta del desastre que habeis hecho, estamos quebrados para toda la vida y esto que todavia no ha salido todo, haceis un congreso y parece que habeis ganado una OLIMPIADAS.

user Scorpio | Hace más de 12 años

Deberían prohibir el sociolistismo en España y en la CE (Grecia, Irlanda, Portugal, España) han dejado un solar donde no crece ni la hierba, y catalán a Cataluña, mas quisieran los catalanes tener una lengua tan pura y antigua como tenemos en Baleares, ya lo dijo Robert Graves.

user Aviso | Hace más de 12 años

juas juas juas ,los maestros de crear cortinas de humo acusan a otros de hacer lo.juas juas juas

user un mallorquinista | Hace más de 12 años

@una mallorquina: tu ets mallorquina i ni tan sols saps quina és sa llengua de mallorca? a més prefereixes xerrar en castellà? no me facis riure! La gent que defensa la cultura de mallorca no són els independentistes, no!! sino que són el nacionalistes/mallorquinistes (PSM, OCB, Lliga, CxL,) ni ERC ni el circulo balear mos defensen, uns independentistes i els altres ultraespanyolistes. @vs: me sap greu comentar-te que encara no s'ha fet s'espitjada forta a favot de la nostra llengua, però quasi tots els sindicats, com partits de l'oposissio, com la UIB, com altscasrrecs del PP Balear, com entitats culturls, etc, s'han declarat en contra de la poscició del govern contra el català, ja s'hi han posat molta més gent que contra les retallades de sanitat, etc.

user una mallorquina | Hace más de 12 años

Solo denfieden el catalan, los independentistas que comen de la sopa boba, no valen para nada y se justifican con esa chorrada. Hay tantas cosas importantes para que pierdan el tiempo y el dinero en lenguas que ni nos van ni nos viene, es cosa de los catalanes que viven en cataluña, aqui tenemos nuestra lengua que es muy bonita, el mallorquin que defende el catalan es solo porque es una persona acomplejada que la utiliza creyendose sentirse mas importante, que se vaya a cataluña.

user vs | Hace más de 12 años

Em sap greu de contradir la Sra. Costa. La mobilització havia començat a favor de la nostra llengua. Llavors l'esquerra s'ha estimat mès colcar els cavalls de la salut, la reforma laboral, les restriccions educatives... Qui sen recorda ara del català-mallorquí i de la nostra cultura?