user Un mallorquín | Hace más de 14 años

El qui millor fa us de la Normalizacio Llingüística el Sr. Diéguez: "Portavoz del PSOE y expresidente del Parlamento de las Islas Baleares. En vez de "Molt Hble. Sr." será: Excmo. Sr. y es del partido que gobierna, con el consentimiento del Bloc (no se habrán dado cuenta)" Jo crec més amb el PP.

user T. R. | Hace más de 14 años

Sr. Tomeu Galiana, molt bé. Amb poques paraules ha donat una bona lliçó d'educació a més d'un del qui firmen més abaix.

user M. J. | Hace más de 14 años

Estoy totalmente de acuerdo con la usuaria Antonia. ¡A eso se le llama dar de lleno en el clavo, sí señora!

user javi-pudent | Hace más de 14 años

Javi, lleva´t la "mierda" de la boca que diuen que te mal gust i després et farà olor l´alé quan parlis en aquest mallorqui que tan be defenses en castellà, o és andalus?, o és murcià?

user MEVA ROQUETA | Hace más de 14 años

Amigo Rafael: Por favor es que no sabescomentar sin tener que INSULTAR...Gracias amigo

user Javi | Hace más de 14 años

En Mallorca el mallorquin, y el catalan en cataluña.Los mallorquines parecemos tontos dejarnos implantar en Baleares el catalan de mierda y encima mas grave aun que te lo exijan, tanto para estudiar como para trabajar en sitios publicos,a eso le llamo yo una dictadura linguistica que esta imponiendo este mierda gobierno de ahora.Sino vayan a Valencia y veran como alli no se habla ni se menciona el catalan de mierda.

user galta vermella | Hace más de 14 años

sr(??) Bauzà miri les misèries del seu propi partit i miri com aturar la corrupcio començant per els seus i deixi´s de temes dels que ni voste ni els seus en tenen ni idea, com la llengua. No vengui a apagar foc amb benzina perque es pot cremar o descambuixar. Vol crear problemes on no n´hi ha i matar la llengua pròpia d´aqui, hauria d´estar empagueit de ser mallorqui.Estic amb en Rafael.

user Rafael | Hace más de 14 años

Bauzá lo único que pretende es dejar la lengua de esta comunidad en segundo nivel. FASCISTA.

user MALLORQUETA | Hace más de 14 años

Lo mes guapo de tot aixo... es escolta els de BINISALEM...LLOSETA... no han baixat des carro i que no es guapo..per favor Catalans a Catalunya... MONTES GRACIES ULTIMA HORA...

user Tomeu Galiana | Hace más de 14 años

A vegades és necessari i forçós/que un home mori per un poble,/però mai no ha de morir tot un poble/per un home sol:/recorda sempre això, Sepharad./Fes que siguin segurs els ponts del diàleg/i mira de comprendre i estimar/ les raons i les parles diverses dels teus fills./Que la pluja caigui a poc a poc en els sembrats... (L'autor llegia cada jorn una hora el Pompeu Fabra o Coromines i també una hora del diccionari castellà de la RAE).Volia tenir fresc en el pensament el valor, el significat i la mesura de les paraules que empram per expressar les nostres idees. Era home de paraula.