user sutro | Hace más de 13 años

A jose miguel: qui no té ni idea del que diu la llei de hisendes locals és vostè, i, per lo que veig tampoc el que diu la llei de bases de règim local. A l'Ajuntament qui comanda és l'equip de govern!!! no el plenari, per molt que vulguin. Ara bé, si l'oposició vol comandar, només té una solució: la moció de censura. Encara dubte després d'aquest any que la batlessa comanda? cosa que no poden sofrir els peperos com vostè, per cert

user 666sss angeles con tigo | Hace más de 13 años

Masones no ,son mamonessssssssss

user Repartidor | Hace más de 13 años

Sera una desgracia para PALMA si sigue de ALCALDE esa mujer como a DEGRADADO y a puesto de mal humor a el 80% de Palmesanos que no pueden estacionar y atasco con un CARRILATASCO que no circula nadie JOSE MARIA RODRIGUEZ por un poco de orden ya,PROIBE QUE LOS BICICLETEROS circulen por las ACERAS,SAN MIGUEL ,Sindicato y GRANDES sanciones si circulan por direcion PROHIBIDA.

user Josep Miquel | Hace más de 13 años

Doncs miri Sr. Sutro, vostè mescla ous amb caragols, per descomptat que no ha de presentar pressuposts de l'oposició ha de presentar els seus, emperò te l'obligació per llei de presentarlos abans del 31 de Desembre, i lo de prorrogar els de l'any anterior està previst, única i exclusivament, en cas de que no siguin aprovats. Pel que fa a la presentación d'una moció de censura vostè tampoc ho te gaire clar, es l'oposició que decideix si la presenta o no, malgrat es por pensar que hi ha motius, ja que els que governen i els que donen suport a aquest govern habitualment es passin, no ja els acords del plenari, sinó també la llei per l'arc del triomf, abans d'opinar aprenguin com està previst aquest assumpte a la Llei d'hisendes locals, ara be si tant vostè com el “defensor de la bona oloreta” es volen creure tot el que diguin els seus es el seu problema, jo sempre he pensat que abans de creure a ningú s'ha de comprovar que es així com es diu, i ja que el de la “bona oloreta” acaba amb una cita a un clàssic com es “el perro del hortelano”, li correspondre amb un altre cita clàssica, i en castellà mes que res per si no m'entén, “La verdad es la verdad la diga Agamenón o su porquero”.

user luis | Hace más de 13 años

Esos dos de la foto son masones fijaros como se estrechan la mano .

user xavi moll | Hace más de 13 años

Que venga la Belen Esteban a gobernar la batlia de Palma, por lo menos tendremos show, reiremos, sera divertido bailando los boleros mallorquines, y vendran los turistas nacionales para ver a la esteban, y ademas saldremos en el Salvame de Luxe, jajajajaja

user Vergonya | Hace más de 13 años

"Toni i Sutro" assumeixen les rebequeries del PSOE. El PP va ser el partit més votat i fins ara, per culpa d'UM tenia minoria, i ara, per si no ho sabíeu, és el PSOE el que té minoria. Per tant els màxims representants del poble ja no són els sociates. El que li falta a Calvo, a més de vots, és molta ètica per dirigir un poble que ja està fart de prepotència PSOIsta.

user JJp | Hace más de 13 años

Una reprobación no sirve absolutamente para nada. Lo que sí sirve es lo que van a ganar los miembros del pleno por acudir a una sesión extraordinaria. 300 €?

user ANGEL HERMIDA | Hace más de 13 años

Querido Josep Miquel: Ha sido un placer haber chateado con Vd., si , como dice el Sr. J ,hemos puesto un poco de sentido común y educación en nuestros comentarios y opiniones y conseguimos contagiar al resto de los comentaristas nuestra forma de enfrentar opiniones y maniestarlas, sin insultos, ni malos modos, creo que habremos conseguido un gran éxito. Animo a todos a seguir por esta vía, será una forma de demostrar madurez democrática , además de solidez y confianza en nuestras ideas. Un saludo y hasta la próxima.

user desodorante anti-facha | Hace más de 13 años

Estos son como el perro del hortelano,ni comen ni dejan comerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr