user Pero esta gente sabe qué ocurrió ese día? | Hace más de 6 años

Los de Podemos muy coherentes no son, en Andalucía exigían pedir perdón por la toma de Granada y a aquí no solo no piden perdón sino que se apuntan a magnificar la celebración. Hubo miles de muertes de inocentes ese día, miles.

user Xap | Hace más de 7 años

Apreciat Ferreret, en Jaume I a la seva mort i a través del seu testament va crear el reine de Mallorca independent, però els seus succesors catalans mai varen acceptar la nostra independència, i no varen estar bons fins que tellaren el cap a Jaume III, darrer rei idependent de Mallorca, a la batalla de Llucmajor, es dir, que la nostra falta de independència no la va tellar en Felip V, sino en Pere IV d'Aragó, si si els catalans i no els forasters castellans.

user Xap | Hace más de 7 años

Els experts que donen el 31 de desembre com la millor data de la nostra diada douen esser de la " Universitat de les illes Catalanes ", on també són els únics filòlegs del món on es defansa que a una societat bilingüe la seva educació ha d'esser monolingüe, es a dir, la societat a de adaptarse a la comunidad educativa, i no al revés, que l'educació s'ha de adaptar a la societat, vergonya cavallers, vergonya.

user Xap | Hace más de 7 años

el 31 de desembre només serà la diada dels catalanistes, en canvi el 12 de setembre era una data on tots els mallorquins nos podiem identificar si a les escoles aguessin explicat amb interés la importància de la data, però a la nostra comunidad educativa només interesa en Jaume I, i lo que va succeir després el passen molt per al damunt, fins arribar a Felip V, on tornen a possar molt interés, parerix que estudiam història de Catalunya i no de Balears com caldria.

user Xap | Hace más de 7 años

Els mateixos que es manifestaven contra en George Bush i per el No a la guerra, són el mateixos que rendeixen homanatge a Jaume I, el major matamoros i amant de la guerra de tota la història de la humanitat. Vergonya cavallers, vergonya.

user Rober | Hace más de 7 años

Ala y el 30 podemos declararlo como el día del político tocacojones!!!!! Así creamos un puente nuevo en AÑO NUEVO!! Anda que tela,donde.no hay no busques picha .dedicaros a arreglar las carreteras los atascos que hay descomunales hombre!! Hacer algo fructífero .hay que ver en que pantomimas dedicáis el tiempo en el gobern...

user Oiarro | Hace más de 7 años

Quin oi.

user Ferreret | Hace más de 7 años

El manco en ben rey Jaime I varem-se un reinat independent.

user pep | Hace más de 7 años

No entiendo a Podemos; está en contra de la monarquía y de las guerras y ahora es el paladín del rey Jaime I y del éxito de una guerra; pero no de cualquier guerra si no de una que aniquilaron a más del 90 por 100 de la población que hoy estaría calificada como un genocida. Ni por asomo podía imaginar que Podemos apoye un genocidio, no creo que Pablo Iglesias comparta esta posición.

user Fomentáis el odio | Hace más de 7 años

Estos inútiles están consiguiendo que cada día más gente odie todo lo catalán.....impresentables catalibanes