user Xisco | Hace más de 13 años

PERSONAJES LAMENTABLES COMO M.MUNAR NO MERCECEN LAS LINEAS QUE TODOS ESCRIBIMOS AQUI.

user Joan (Algaidi) | Hace más de 13 años

Al comentari d´en Marc Joan.- Jo particularment també animaria a la Junta Local d´UM de Ciutat i al seus votants, que crec que son molts, a que a les properes eleccions de 2011 votin la Nova U.M., CASA GRAN DEL MALLORQUINISME POLITIC, com tú dius, i a lo mijor amb un poc de sort piquen.

user MARC JOAN | Hace más de 13 años

UM en aquests moments és l'autèntica casa gran del mallorquinisme polític, construit des de la moderació, el seny i l'amplitut de mires. Molts EX-VOTANTS del Partit Popular que fins ara ens havia representat, no ens sentim identificat amb aquesta línia ultra-dretana, anti-mallorquina i castellanitzadora que representa el projecte polític d'en Delgado i la seva titella el Sr.Bauzà. Tampoc estam d'acord amb la purga ideològica que s'està duent a terme al PP desplaçant a un tercer nivell les persones d'aquest partit més sensibilitzades amb la defensa de la nostra cultura i la nostra terra. Jo personalment he fet la mateixa passa que en Miquel Munar. Gràcies UM i gràcies Melià per la vostra generositat. La nova UM és en aquests moments l'autèntica CASA GRAN DEL MALLORQUINISME POLÍTIC. Tots els qui estimam Mallorca hi tenim un lloc.

user Marta | Hace más de 13 años

Creo que el PP se ha quitado un buen calamar de encima....... y esto para UM va a ser lo mejor que le puede pasar...seguir haciendo colecciòn de vagos.....

user Pere Gonella | Hace más de 13 años

Perdona Miquelet; per qué no dius verdaderament es motiu de la teva renuncia dins es PP i llavors per vengança fitxes pels Uemeros que tú públicament has possat a parir tota sa teva vida polìtica, recorda que a sa Junta local de Llubí saben es motiu, pèro callen perque no val la pena persones en tanta ganes de figurar com tú i perdre un afiliat d´aquestes característiques, supossa guanyar.ne 50.

user jette lang hartmann | Hace más de 13 años

los comentaristas de estas paginas siguen empleando las palabras : sinverguenza , aprovechado , sin escrupulos , sin màs convicciones que el dinero o la silla etc. yo no conozco a miguel munar ,ni sè lo que representa , igual nì èl mismo lo sabe , pero un POLITICO CONVENCIDO Y HONESTO , no se da de baja de un partido para seguidamente entrar en otro . Desgraciadamente la politica es un negocio muy sucio , no importa para nada el pueblo solo los votos necessarios para obtener un puesto. no creo que importa decir, aùn asì lo hago, que en españa solo hay una democracia "A LA ESPAÑOLA ".y QUÈ LE VAMOS A HACER. lOS ESPAÑOLES SOMOS ASÃŒ .Nuestro dìa de fiesta nacional es el dìa màs o menos acceptado como el descubrimiento de " las americas" , donde los españoles y despues otras naciones europeas saquearon a america del sur , violando, robando , emponiendo su religion sin tener en cuenta las personas que vivian allì . Como los ingleses y otros paises europeos enviaron a delincuentes etc. a ocupar america del norte y a continuaciòn eliminar los pueblos que vivian allì. Y ESTO ES EL DÃŒA DE LA FIESTA NACIONAL DE ESPAÑA ?? SE PARECE MUCHO A LA FIESTA NACIONAL DEL TORO!!! Me pregunto, què paìs tenemos ??? Y que conste , esto no depende nì de zapatero nî de rajoy, DEPENDE DE NOSOTROS LOS ESPAÑOLES.

user esteban | Hace más de 13 años

La peña habla sobre quien conocía a Miquel Munar. Yo diguo que el único personajillo que nadie conocía era el tal JRBaurzá que no da ni una. Como me decía un pepero...me preocupa cada día más su bajo perfil. Sabeis lo bueno de todo...que si lo de Joan Flaquer sigue adelante y dimite como diputado volverá el canguelo en la filas peperas porqué el próximo a entrar será él. Eso si que puede ser bueno, Bauzá en la hemiciclo. Por cierto supongo que tendremos que contratar traductores porqué el marratxinero-castellorquí necesitará de su correcta interpretación. Sobre el tema en cuestión...Munar ha hecho bien....yo voté a UM y los cambios que se estan haciendo me convencen e incorporaciones que se estan haciendo me convencen. Basta de bipartidismo!!!

user miquel | Hace más de 13 años

Estava cantat i comença a coure en segons quins entorns. La cosa va en sèrio i UM està fent el que toca. Fa camí al marge dels que ho critiquen tot. Això és bò la majoria de votants del partit són silenciosos i responen a les urnes. La incorporació den Miquel ha estat encertada. Lo del PP ja és insoportable per qualsevol persona que estimi un poc aquesta terra. Rotger, Pastor, Fiol, Flaquer, Cirer on sou? Estan destrossant la poca identitat que ens queda com a poble i voltros a les ordres den Delgado? No fa falta ser catalanista basta estimar un poc Mallorca per aixecar un poc seu veu i es cul.

user un llubiner | Hace más de 13 años

miquel llubi no et perdonerá mai aquesta traició, ara supos que vendras a prometre "barrans postissos" als mitnins de UM, has demostrat que ets un pesseter,as fuit del pp nomes perque volen renovació i tu ets de s'escola del "presunte corrupte" Jaume Matas, ets un peseter i un traïdor. ara si que et feran poc cas per llUBI poble que dius que estimes i que no ho has demostrat mai, simplement cada 4 anys a fer el sermo i despues adeu,, menos mal que el PP de llubí no et va voler per candidat perque si fos aixi, jo que sempre e votat el PP, auria votat hasta el PSM. Miquelet, has perdut un llubiner que t'apraciava, pero has demostrat que lo unic que cerques es € per tu.

user puff! | Hace más de 13 años

joer! mira que pasarse de lo malo a lo peor..... vaya negocio que has hecho!