Mallorquí i espanyol! CatalansGoHome | Hace un año

Aurora PicornellQue existan otros chiringuitos no quita que es sea un chiringuito. Otro chiringuito como una catedral. Y hay que eliminarlos TODOS. Solo así se arregla el país, eliminando todos los chiringuitos y despidiendo el 90% de políticos y empleados de chiringuitos. Ya encontrarás que hacer …

Angelcaído Angelcaído | Hace un año

Aurora PicornellNi soy multinick ni soy político ni soy de VOX si me vincula usted a este personaje LE PONGO UNA QUERELLA . Y le aseguro que tengo el tiempo y los medios necesarios. Hasta aquí podíamos llegar . En desde por advertida .

Angelcaído Angelcaído | Hace un año

Para empezar un poquito de EDUCACIÓN yo a usted NUNCA LA HE LLAMADO IGNORANTE, supongo que es debido a la educación recibida y eso a pesar de que lo parece en muchas ocasiones cómo está de ahora . Es FALSO lo que dice usted del Pdre BATLLORI es simplemente una MENTIRA POR MOTIVOS POLÍTICOS Y DEBERÍA DARLE VERGÜENZA. El Pdre BATLLORI en una conferencia, celebrada en la CATEDRA de la UNIVERSIDAD DE GERONA y editada en el periódico “LAS PROVINCIAS ”, el LUNES DOS DE NOVIEMBRE DE 1.992, dijo textualmente: “LO QUE ESTAN INTENTANDO IMPONER EN VALENCIA Y LAS BALEARES, COMO LENGUA LITERARIA ES EL INFECTO É INFAME DIALECTO BARCELONI, que nunca se ha hablado, en Valencia, ni en las Baleares. Qué lo disfrute…

Angelcaído Angelcaído | Hace un año

Aurora PicornellMiente

user por dioss | Hace un año

Tornam a lo de sempre...els rics què puguin oagaràn bones escomes i es poble en rebaño a lo monolingüe adoctrinat

user Xisco | Hace un año

És clar que davall ses sigles d'ERC, (que són ses que sent) no hagués arribat mai a sa presidència des Govern Balear, per això se va integrar en es PSOE per poder fer polítiques d'ERC amb ses sigles des PSOE, veritat Sra. Armengol?

user Xisco | Hace un año

Amb so dineral qu'han invertit en benefici des catalá i que segons s'articul esta enrreculant? Que colqu m'ho expliqui, estar clar que hi ha molts de xupopteros i vividors d'aquesta imposicio, ojalá torni un lider com va esser en Bauzá en menos traidors per es seu costat.

user Imma Garcia | Hace un año

El Jambo de la curvaEls docents són matemàtics, historiadors, biòlegs... gent de ciència i de cultura que tenen el futur dels nostres fills en les seves mans. I vostè els tracta com a delinqüents que haguessin de depurar i expulsar del sistema educatiu per ficar-hi capellans i militars. . Això varen fer els falangistes com vostè al franquisme i vàrem perdre una generació mentres Europa ens avançava. Vostè i VOX és lo pitjor de la condició humana

user Aurora Picornell | Hace un año

LambauPer xiringuitos, en Santiago Abascal, que té un xalet d'un milió € pagat amb xiringuitos del PP (i sense hipoteca). De què ha treballat? Per què sortia als papers de Bárcenas el Sr. Santiago Abascal? I en Jorge Campos: sí, tenia un xiringuito de director ecologista! de Son Real. La seva herència va ser una enorme bandera espanyola a l'entrada. I a Calvià: director general de Canvi Climàtic! Amb en Delgado. O el xiringuito d'en Toni Cantó!

user Aurora Picornell | Hace un año

El Jambo de la curvaLa seva paranoia anticatalanista és de psiquiàtric. Supòs que és un altre nick de n'Angelcaído, el famós diputat de VOX que fa anuncis de xampú. NO li importa l'educació, ni la cultura, ni la joventut, ni la protecció social... Només el poder a qualsevol preu i sense escrúpols