user Usuario | Hace 3 meses

ESCLARAMUNDAPues así es, y la realidad es que la escuela pública no tiene el nivel de la concertada o de la privada.

user Usuario | Hace 3 meses

FranciscaPues es así, uno de los mejores. Y ello se repite en todas las provincias de España. No le voy a decir que eso demuestra la calidad de la educación diferenciada, pero si que le voy a decir que los colegios masculinos o femeninos eran lo usual en las anteriores generaciones y que, indudablemente, la calidad de la enseñanza entonces era muy superior a la actual.

user Usuario | Hace 3 meses

La lista es una demostración de la mala calidad de la educación pública en baleares, que es una educación adoctrinadora y monolingüe.

user momo | Hace un año

Es a dir hi ha una pàgina web dedicada a la selecció de centre educatiu, per tant orientat a centres privats i concertats, ja que els públics solen assignar-se per la zona de residència, i poc pots elegir. La web fa públic una classificació dels millors centres segons les valoracions que ells han rebut, amb les seves dades molt segmentades i poc uniformes en quant a privat/públic. I per fer la noticia s'agafa una classificació del top 11, mai vist. Top 3,5,10,25... sol ser més normal. Però deixar el Pius XII fora no devia quedar bé. La Salle que és el 12 ja no fa falta que darrerament se n'ha xerrat malament. I el millor de tot, el titol, "Los mejores 11 colegios de Baleares", i justament quan falta poc per iniciar el procés d'escolarització del nou curs. La noticia te un 1% d'informació i 99% de propaganda.

user @pescador eterno | Hace un año

AngelcaídoI es segon de sa llista de 11 està es 80;toma ya!!!!!!!

user @pescador eterno | Hace un año

CatalansGoHomeINFORMET abans de escriura!!!!!!!

Mallorquí i espanyol! CatalansGoHome | Hace un año

ESCLARAMUNDAEl coste de una plaza de educación publica son 6.000 euros, lo mismo que Luis Vives … donde no hay adoctrinamiento catalanista. Si la educación publica fuera de calidad y bilingüe, nadie huiría de la educación publica. Es una fosa séptica educativa. Coincido que por desgracia para las familias menos pudientes es un circulo vicioso .. pero les interesa a los gobernantes ….

user Parreque | Hace un año

Colegio San Agustin en el puesto 8 .. me parto y me meo 😂… antes quizá si pudiera ser .. pero ahora es de lo peor éxito que hay .. un colegio en donde los propios profesores han sacado a sus hijos para llevarlos a otro … no debe ser muy bueno , no?

user Quasimodo. | Hace un año

El tema banderita ha hecho mucho daño a La salle, antaño uno de los mejores colegios de Mallorca, ahora convertido en un centre de adoctrinamiento catalanista.

MarBosch MarBosch | Hace un año

Perdonau, però aquest llistat només ens diu quines visites té un portal, "Mi Cole", i qüestions plantejades pels usuaris, res més. Per mesurar la qualitat d'un organisme existeixien altres molts organismes i entitats, com per exemple les agències encarregades de certificar les polítiques de qualitat d'acord amb la normativa europea ISO 210001:2018, desprñés entraríem en l'anàlisis de resultats acadèmics a llarg termini, ...; però simplement un "portat" web... no ho sé, però grinyola massa. De fet bastaria crear un protocol en diversos PC,s d'entrada a la web i plantajament de situacions; tot molt "rústic".