user Marta Vich | Hace un año

Sonia Vivas assegura que també l’han pressionada amb denúncies falses, incloent-n’hi una per haver agredit un detingut un dia que, insisteix, ni tan sols treballava. Assenyala que aquesta és la tònica general i que els altres policies locals que han col·laborat amb la Fiscalia també han patit assetjament i han estat el blanc de “denúncies falses acreditades”. Un policia, recorda, va demanar el trasllat, i d’altres, llargues baixes psicològiques. Tot plegat fa que els testimonis del cas, explica, se sentin especialment indefensos. “La gent no declararà com ho hauria de fer perquè està amb molta pressió”, alerta.

user Marta Vich | Hace un año

L’estiu de 2016 Sònia Vivas es va trobar un anònim amb una amenaça de mort al cotxe. Ha arribat a instal·lar càmeres de videovigilància al balcó de casa, tal com feien alguns dels amenaçats per ETA. “Em varen forçar la porta d’accés a l’edifici deu o dotze vegades i ho vaig denunciar tres o quatre. Un dia em varen robar la moto; un altre, el casc i els papers. Em varen obrir el cotxe i el rebentaren per dins; un altre dia, me’n varen foradar les rodes”, recorda Vivas. Fins i tot la varen seguir. Explica que la Policia Nacional va identificar un home que la seguia. “Era guarda de seguretat d’Es Pinaret”, diu en referència al centre de menors, i afegeix que quan el varen agafar cantava l’himne de la Falange, el Cara al sol.

user Marta Vich | Hace un año

Sobre aquest cas, que recordem, ACABà CONDEMNAT PEL TRIBUNAL SUPREM, sembla que les proves que es presentaren eren domolidores. Quan els sindicalistes actuen d'aquesta manera ja no són sindicalistes, són CORPORATIVISTES i no fan la seva feina adequadament.

Luís Salom S. PO Luís Salom | Hace un año

Yo nos les creo y la sentencia me parece bien.

Ciudadano191 Tararí que te vi | Hace un año

La Viva jugó su baza de pertenecer al colectivo LGTBI y tuvo la ayuda de ese colectivo, además de lo que ya ha quedado demostrado que eran el fiscal y el juez de la causa. Es muy fácil destrozar la vida de alguien, con mentiras o medias verdades, y con todos los ases bajo la manga. A ver si antes de morirme tengo la suerte de ver a los verdaderos culpables entre rejas, y pagando por sus actos.

DESOKUPA DESOKUPA | Hace un año

Golgo13Todo el munde tiena la culpa de lo que le pasa en la vide.Su cerebrito es correcto,los de los demás No.

J.B.V. J.B.V. | Hace un año

D. Ibárruri dijo que: Si para coger al culpable hay que ejecutar a inocentes se hace. (Google) Mientras sus opuestos decían que vale más que hayan 10 culpables en la calle que un inocente en la cárcel...¿Vamos hoy por los mismos derroteros con respeto al Art.14 de la Constitución tan degradado desde ZP.?

user Kiko_eres_malo | Hace un año

Es terrorífico lo que han llegado a hacer estos elementos a los que fiscalía ha hecho la mayor petición de años de cárcel de la historia, se dice pronto. Pues no ha tenido ni la más mínima repercusión mediática, no les parece extraño que el mayor caso de corrupción judicial no se airee? Vengo repitiendo que detrás hay un partido político, que incumple sus propias restricciones de horarios en pandemia o que incluso creo un grupo terrorista en plena democracia, de otra manera se hablaría de este asunto hasta la saciedad. Mucho ánimo para esta familia y que se resuelva pronto.

Angelcaído Angelcaído | Hace un año

Cumpliendo condena en CASTELLÓN? Si fuera ETARRA O GOLPISTA ya estaría en su comunidad. Quin p desastre.

Uisgrocs Uisgrocs | Hace un año

Sonia vives ya en su partido demostró que es lo que es, la tuvieron que descalabro y quitársela de encima, ademas como quedó lo de los partes médicos que presentó que eran de un juicio anterior, y otras irregularidades de el juicio.?