Rafael Rafael | Hace un año

Da igual. No hay policías y el dinero para arreglarlo no es de nadie

user dmollf | Hace un año

Josefa LlucdamerdaBueno al menos el banderitas dice que lo hará. El resto piensan seguir igual. La Meloni ya ha empezado (al menos a intentarlo), en Italia. Habrá que darles una oportunidad, porque del PPPOSEPODEMOS ya tenemos claro lo que podemos esperar. Más y peor.

user Ricky | Hace un año

Ruina de Mallorca, se la robarán entera. Miseria de barrio donde los de los pisos pateras necesitan espejos y "resuelven" el problema con el dinero de nuestros impuestos.

YO OTRA VEZ KLAUS | Hace un año

Jaaaa jijiji jaaaa jijiji. Tanto buenísimo es contraproducente. La ley y los jueces están para aplicarse con criterio y contundencia. Aquí hagas lo que hagas parece que no pasa nada y es una llamada a los vándalos y delincuentes. Ahora bien como sea de aquí y con patrimonio VIUS que a la mínima que te la puedan meter lo tienes claro 😜😜😜

user Josefa Llucdamerda | Hace un año

Quin desastreJajaja....y te lo creerás y todo....tranquilo que ahora viene "El Banderitas" a salvar a la Madre Patria!!

user Puig Roig | Hace un año

No tots son d'importacio record no fa tan de temps a una expresidenta de Sa comunidad de Madrid amb unes cremes

Oliveta Oliveta | Hace un año

S'ha de ser molt, però que MOLT MI-SE-RA-BLE per fer això, i fotre l'ús bàsic d'un bany públic a un lloc de PRIMERA NECESSITAT, com és un centre de Salut. MI SE RA BLE

user Aixòésescolmo | Hace un año

Qué maravillosa barriada multicultural!

user Toni | Hace un año

Es su cultura...y hay que respetarla...o eso dicen.

user Lectora | Hace un año

Quina ràbia que me fa aquesta gent xorissa! I els que roben d'aquesta manera no son necessàriament gent que tenguin cap necessitat, més que la de honradesa i decència. Perque és una manera de riurer-se'n dels altres i de creurer-se més vius que ells, ja que normalment no anam pel món malpensant-nos de tothom que se posa al nostro costat, perque no seria just. I és precisament per aqurst motiu, que aquestes xacres humanes s'aprofiten de l'exercici de confiança amb el prògim . Però és que en hi ha que fins i tot roben objectes quan van convidats a casa dels amics i familiars, o a les piscines, els banyadors dels nadadors quan aquests se dutxen. I aquest comportament necessita una bona mà de professionals del"caparrot". Per fer aquestes "pràctiques" una actriu de Hollywood ben guapa i exitosa ha fracassat i ja no la criden per fer cap pel.lícula, i també una pomítica de primera fila va haver de dimitir del seu càrrec: Perque demostra lo lleig que és anar "pellucant" tot el que agrada.