user Victor Octavio | Hace un año

Atenuante por extranjeria

user Rafel | Hace un año

AlcalinoYo no tengo ninguna duda pero el problema es que ya sabemos quién ganará debido a la lerdez general.

Ciudadano191 Ciudadano191 | Hace un año

TortugY por gente como tú, estamos como estamos... Yo ya sé de algún policía, que por tener ese tipo de actitudes, está en la calle. Lo que pretende gente como tú, es que, si ven algún acto fuera de lugar, pasen de largo y no se impliquen. La pena es que está haciendose, cada día, más habitual esa actitud, porque la gente cree que nunca les tocará a ellos, y para que meterse en líos. En fin...

nomecreonada nomecreonada | Hace un año

Es un problema cultural. Esta justicia tan leve para los delincuentes, los magrebíes la interpretan como debilidad. Y creen que pueden seguir delinquiendo. Se ven casos de magrebíes que han sido detenidos decenas de veces y siguen sueltos en la calle. Hasta que cometen un crimen más grave.

s_zel s_zel | Hace un año

AlomaTota la raó, i ademés en cap moment ha aparescut el suposat policia agredit a exlicar lo que ha passat, ni la suposada menor acosada a dir lo que li han fet, i lo pitjor de tot, celebren una festa privada a un lloc públic, això no té sentit

user Lobezno | Hace un año

AlomaLos políticos y la gente hipócrita y cobarde como tú son las que nos han llevado a ser un país tercermundista en 20 años y lo que antes era el paraíso ahora es una basura. Muchísimas gracias. Ya puedes descansar que te lo has ganado hoy.

user Tom | Hace un año

Mejor sería que no pudieran volver a España.

user Aloma | Hace un año

Ja era ben hora! Abans de fer qualsevol tipus de pronunciament respecte dels fets ocorreguts, s’haurien d’escoltar les valoracions de les parts implicades i dels testimonis, això permetria fer-se una idea molt més acurada del que va succeir realment, de les seves causes i de les responsabilitats. Les circumstàncies en les quals es va celebrar aquesta festa afavorien sense cap mena de dubtes, situacions fota de control: es publicitava com una festa privada mentre que hi va tenir accés tothom que va voler, es va permetre la venda d’alcohol a menors i no hi havia cap tipus de servei de seguretat. Davant d’aquestes evidències, pareix acció obligada que la senyora batlessa desisteixi de presentar qualsevol tipus d’acusació particular en absolut justificada. Respecte dels fruits podrits, com les pomes, que poden podrir a altres, la naturalesa ens mostra com aquestes fruites poden ser de molts de tipus diferents, criades amb arbres d’una espècia, conreades a camps i cultius molt distints , però originant sempre, el mateix efecte negatiu. Hem de veure si estam parlant de pomes, de prunes , d’albercocs… o de sobrassada.

PLATERO PLATERO | Hace un año

Poderoso Caballero és,,,DON DINERO.!!!! Y,Poderosa KK és,,,,,, nuestra ,"custisiita"!! Reflexión,NO exagerada,:EN el mundo,SÓLO,Y LO PRIMERO ÉS,¡¡¡DON ..,...DINERO.!!!!!

Pepe Pepe | Hace un año

El mensaje es claro.. si tienes dinero..,