MallorcaisnotCatalonia MallorcaisnotCatalonia | Hace un año

alucinado amengualFuncionarios vendidos. Asi de sencillo.

AP AP | Hace un año

Muy mal pr la oposicion, me dececpcionan, vuestro trabajo es ir, DAR VUESTRA OPINION, nada de ir a la prensa a dar una rueda de prensa para cirticar todo, OJO, que llegan a criticar decisiones donde su propio partido en otra comunidad toma una misma medida... solo pìensan en su redito político, OJO, todos los partidos... pero si la presidenta de los ciudadanos de BALEARES, monta una reunión, no es a ella a quien dejan plantada es a los ciudadanos... los partidos, demuestran que no les importamos que ellos solo buscan su voto. UN 10 para MES PER MENORCA, unico partido que es firme en ayudar el ciudadano, no se casan con nadie, esto incluso votaron en contra de MES si no les parece bien ni acorde a su programa...lo dicho un DIEZ, lastima que no concuerde con ninguna de sus ideas economicas.

user Lectora | Hace un año

@Pep. I Bankia què era? Una ONG? Una sucursal de les mongetes de la Caritat de Calcuta? És una ridiculesa que un ciutadà que també deu haver pagat els estralls de banquers i polítics corruptes, com ho hem fet tots, defensi a aquesta "banda" de vampirs de l'Erari pensant que "fa senyor". I escric en Català perque aquí és tan oficial, per no dir més, que el Castellà i perque com deia la esctiptora Montserrat Roig " Escric en Català perque és la meva llengua, perque m'agrada i perque me dóna la gana". I tanc.

Pedro Pedro | Hace un año

MES que tiene un senador 0 votos lo pusieron los políticos no los votantes estos políticos que tenemos siempre han vivido de la política el dia que salgan de ella no sabran como hacer no saben hacer otra cosa va wue vivir del cuento

Som i Serem Som i Serem | Hace un año

alucinado amengualEls mallorquins escrivim així, tu que ho has escrit en castellà o en foraster?

user pep | Hace un año

LectoraNo suelo responder, pero ahora lo haré, además de hacerlo en castellano o español, para que todos lo entiendas (si me lo publican). La ayuda a las Cajas de Ahorro ( No a los bancos) se hizo para asegurar los depósitos de todos los ciudadanos que tenían sus ahorros en esas entidades (Cajas de Ahorro) dirigidas por políticos de medio pelo, de todos los partidos, incluido nuestro "querido presidente", Pedro Sánchez que estaba en Caja Madrid, copartícipe de la quiebra de esa caja, al igual que el resto de partidos políticos y sindicatos que la dirigían, por que estaban todos metidos. Cree el ladrón que todos son de su condición. Pues eso se lo puede aplicar el PSOE, por que con los ERE de Andalucía han desaparecido 680 millones de euros, el mayos caso de corrupción política en Europa! Que los convoquen y no vayan no me parece bien, pero también se ha de reconocer que cuando han ido lo único que han conseguido son insultos y descalificaciones públicas. Y para reunirse tenemos el Parlament, que todas estas reuniones nos salen carísimas, ya que las dietas no las perdonan, ni unos ni otros.

user alucinado amengual | Hace un año

Alguien se ha preguntado alguna vez porque los poquísimos comentarios que defienden la gestión de esta señora, lo hacen en catalán estándar ? es curioso, no ?

Alcalino Alcalino | Hace un año

Otra mentirosa como su jefe Sanchez, seguro que a alguien engañara en esta reunion, sera seguro al PP como siempre, son tan tontos que picaran.

Observador Observador | Hace un año

CuquiPues muy sencillo, si mi jefe nos convocara a una reunión de trabajo y no fuéramos porque no estamos de acuerdo, la siguiente reunión la tendríamos en el SOIB y en el SEPE. Adivine lo que hará la sra. Francina: Menjar morena!

user Lectora | Hace un año

Els que defensen aquesta manca de sentit del deure d' uns polítics que obliden massa vegades, que els pagam per treballar pel conjunt dels ciutadàns i no per fer trampes pel seu partit ni pels seus sous i la seva carrera política, els diré que se'ls veu massa bé el plumall de que cobren per ficar-se dins dels fòrums a defensar el que és indefendable. O si ho fan gratuitament, perque son incondicionals de la dreta malgrat totes les seves troperies, i que haurien de reflexionar i pensar que no se poden defensar partits tòxics que fan mal al poble, per molts d'anys que faci que siguin afiliats o votants seus. I als que ara acusen a l'actual Govern, sense tenir cap fonament ni cap indici per a poder sospitar, de quedar-se e amb els doblers pubics, els puc dir allò de : "Cree el ladrón que todos son de su condición'. Sia com sigui, esper que la gent de carn i ossos normal i sensible, no se deixi dur per l'engany mediàtic ni per les falses opinións d'una pressumpta ciutadania. I que pensin que si aquests anys han estat durs, primer per la pandèmia i ara per la terrible guerra que ha provocat Putin, veient com va gestionar la dreta la crisi dels bancs, que ens va fer pagar als ciutadàns la mala gestió d'uns determinats banquers i que el problema no essent ni la meitat de greu que tot el que passa ara, però que aquells polítics varen carregar sobre el pible tot el pes d'una crisi de la que no en tenia la culpa i va premiar als culpables. Aquells políticd que ens ho varen fer passar malament, perque que varen treure. el cspital per rescatar de les retallades de per tots els conceptes que ens afectaven als ciutadàns per tapar els forats que deixaren un rescat bancari que no s'ha tornat, més el deute públic generat per anys de corrupció política i que Europa exigia saldar, mentres ells no se priaven absolutament de res, és se sentit comú pensar que si ara també governàssin les dretes la nació i a la nostra comunitat, les penúries que passariem serien espantoses. I si ara a aquests mareixos partits de dretes els convoquen, per aportar idees per ajudar a solucionar els problemes que patim amb la inflació, no volen acudir a la reunió, deixant de cumpir amb les sees obigacións, quan els toqui debatre al Parlament no estaràn moralment autoritzats per dir res, ni molt manco per insultar ni acusar en fals, com fan sempre, perque demostraràn el seu enorme egoísme i que els ciutadans els importam un rave i que només fan C O M È D I A.