user MARTIN | Hace un año

A ver si ahora el flamante nuevo enchufado del PSOE, que cobrara 117.000 Euros, Sr. March Pons puede interceder para que nos envien esos dineros a baleares de una puñetera vez.

J.B.V. J.B.V. | Hace un año

Remitiéndome al refrán que reza así: "Quién roba a un ladrón tiene cien años de perdeón"... ¿Qué piensa el proletariado que va a pasar? Pues nada de nada, se tapan unos a otros y después sueltan una chorrada de estas y no se vuelve hablar más de ello. ¿A caso desde que están estos en el gobierno se ha hablado más del robo más descomunal de la historia de la democracia LOS ERE?... y es que se trata de las izquierdas.

Margaretha Margaretha | Hace un año

Y yo denuncio, que los señores de MES, son una cuerda de (coloque usted aquí su descalificativo) y que se deverían ir a vivir a Barcelona.

user Transparente | Hace un año

Pues según Armengol y Més, la solución a todos nuestros problemas era que no gobernara el PP. Con el PSOE lo teníamos todo resuelto. Ah, claro!!! Es como lo de la masificación. En la oposición protestábamos y criticamos la gestión y cuando gobernamos nosotros seguimos igual o peor. Tomen nota.

Angelcaido Angelcaido | Hace un año

Ustedes APOYAN ESTO.

user Ponte Alegre | Hace un año

Efectivamente, estamos mal financiado y olvidados, excepto para llevarse lo recaudado, pero, qué habéis hecho vosotros en Madrid y en el Govern, para cambiar y mejorar esta situación ? Nada de nada, exactamente igual que los demás. Años y años quejándonos, diciendo que con vosotros en Madrid todo sería diferente y ya ves, todo sigue igual ..... Todos vosotros vivís a cuerpo de rey, en un mundo paralelo donde vuestro único objetivo es manteneros en la poltrona, mientras tanto, los demás, los contribuyentes somos los perjudicados de vuestra inutilidad

user Pep | Hace un año

Si be es cert que en Vicenç Vidal i el seu equip varen fer una pesima feina a sa Conselleria de Mig Ambient, ell s'esta revelant com un bon Senador. Enhorabona i gracis.

user Regal | Hace un año

No se preocupen señores de Mes, la señora Armengol no los pedirá, no vaya a ser que Sanchez la saque de su lista como hizo con Susana Diaz para poner a un desconocido en Andalucia pero que no le molestase.

user Quasimodo. | Hace un año

Pues menos mal que Armengol es íntima de Sánchez. Si lo que MES dice es verdad porqué está tan callada?.

user Lectora | Hace un año

A veure com els ho explicau, a la majoria de la gent que viu aquí díns perque arribi a entendrer-ho, que a les Illes Baleats no les espolien els catalans, ni que tampoc les manté Madrid. I que en realitat el que passa, és que noltros aportam molts de doblers en impostos, però que quan el Ministerio de Hacienda elabora els pressupostos generals de l'Estat anuals, a l'hora de repartir els doblers a les autonomies que prèviament ha recaptat, no torna a les Balears ni una quarta part de tots els doblers que hem aportat entre tots noltros, si no que aquests se reparteixen entre les Castelles, Andalusia, Extremadura, Galícia, Astúries etc. mentres que a les Illes Balears, junt amb Catalunya i València, treballen i paguen per mantenir les comunitats deficitàries. S'ha d'afegirr que el País Basc i Múrsia aporten poc més o manco el que reben i que Madrid pareix que aporta molt, però que el que en realitat ocorreix és que l'IRPF de totes les nómines dels funcionaris dels cossos estatals, més les de les Forces Armades, més les dels jubilats i pensionistes de pensions contributives, més tots els treballadors d'empreses amb seu central a Madrid, se liquiden a l'Agència Tributària madrilenya, el mateix que els impostos de les empreses centralitzades a la Capital, fet que crea l'efecte de que Madrid és la "gran dida del país" quan si treguéssim una llista de contribuents i la comparàssim amb el cens de població , veuriem que el nombre de contribuents sobrepassa amb una diferència mil.lionària al numero d'habitants i que tot el que diu que aporta en realitat no és més que un miratge i que la veritat és que se tracta d'una comunitat deficitària, que se'n du la tallada més grossa de totes, mentres que si aquest càlcul se fes d'una altra menera, se veyria que noltros encara aportam molt més doblers dels que se reflecteixen a les balances fiscals. I explicat per mil mol.lionèssima vegada el que ocorreix en realitat, els que no ho voleu acceptar perque vos pensau que noltros som propietat de les províncies monolingues del Castellà i especialment de Madrid, i que Catalunya és el nostro gran enemic, ja podeu començar a posar negatius, que per això vos paguen.