user Lluís | Hace un año

Gabriel Camps PonsPer una vegada que proves d'escriure una frase en mallorquí, l'has bollada. Has escrit: "per cert no siguis tan cataleniste que es nostro mallorqui es presios". Seria preciós si l'haguesses escrita bé. Així com l'has deixada, plena de faltes, fa mal d'ulls: darrere "per cert" hi ha d'haver una coma (,). "cataleniste" ha d'esser "catalanista". "mallorqui" ha d'esser "mallorquí" (amb accent). "presios" ha d'esser "preciós" (amb 'c' i amb accent damunt sa 'o'). Esser nacionalista espanyol i estimar i preservar es mallorquí ès incompatible.

user Lluís | Hace un año

AlfonsoQui ha d'aprendre d'escriure i xerrar en mallorquí éts tu: "apren" ha d'esser "aprèn" (amb accent). "mallorqui" ha d'esser "mallorquí" (amb accent). "llisons" ha d'esser "lliçons" (amb 'ç'). "catala" ha d'esser "català" (amb accent) "aqui" ha d'esser "aquí" (amb accent). "es" (verb esser) ha d'esser "és" (o "ès" d'acord amb sa fonètica mallorquina). "VIVA ESPAÑA!!!" ha d'esser "AÚPA MALLORCA!!!" 😂 Has comès totes aquestes faltes dins una sola frase. No te pots superar. Enhorabona! 🤣 🤣 🤣

user Lluís | Hace un año

Cansado de este circoHi ha una altra manera d'anomenar es "mallorquines no catalanizados" com tu: mallorquins acastellanats! 😂

manu menorca manu menorca | Hace un año

... y lo de pactar una ley que derogue de una vez y para siempre el concordato con la dictadura teocrática, para que podamos liberarnos de la tutela de creencias en educación, qué ? para cuándo ?

El-Mayurqi Gabriel Camps Pons | Hace un año

Marta VichCuando la enseñanza de una lengua se hace por motivos politicos y no por lo que realmente nacieron las lenguas que es para que los HUMANOS seamos capaces de entendernos, pierde todo su valos y viendo como escribe y sus razonamientos se ve que las razomes que utiliza son mas politicas que culturales,prohibir la enseñanza con naturalidad de la segunda lengua mas hablada del mundo es un desprecio que se hace al conocimiento y a la cultura en general,pero te dire mas la mayoria de politicos y ciudadanos pudiente economicamente hablando envian a sus hijos a estudiar en colegios trilingues,estos estran bien preparados para el futuro frente a los menos pudientes que evidentemente culturizados en las escuelas publicas gozarar de menos oportunidades en su futuro,"per cert no siguis tan cataleniste que es nostro mallorqui es presios"

Angelcaido Angelcaido | Hace un año

Marta VichNi català ni català de Mallorca. A Mallorca MALLORQUÍ!!!

Alfonso Alfonso | Hace un año

Marta vich,primer apren a escriure i xerrar en mallorqui i no mos donis llisons,es catala aqui es llengua forastera,VIVA ESPAÑA!!!

Cansado de este circo Cansado de este circo | Hace un año

Marta VichMadre mía, nunca he leído tanto disparate junto. Gracias a comentarios como el suyo, el rechazo al catalán va en aumento y, más, entre los MALLORQUINES no catalanizados. Emplearía otras palabras más explícitas y calificativas pero, quiero que me publiquen el comentario.

user Marta Vich | Hace un año

CHANEL: Una cubana que té el català com a llengua habitual, producte de la immersió que es carreguen els jutges. Que prenguin exemple aquests nascuts a Mallorca que encara no el xerren i que no poden tenir els beneficis de sentir-se plenament mallorquins

Angelcaido Angelcaido | Hace un año

No es….NO.