Pep Pep | Hace más de 2 años

@Loly García, segur que vostè va fer una carrera de lletres, perque de nombres i encara menys de les lleis que regulen aquest asumpte no en te ni idea vist el que diu, que tal si es capaç de trobar una norma que doni beneficis a gent que no ha fet feina que no estiguin inclosos en les pensions no contributives, que resulta que son per tots els que estàn en la mateixa situació familiar i económica?

user paradoeterno | Hace más de 2 años

Cada día que pasa estamos en un estado lamentable. Los pensionistas somos los que ayudamos a nuestros hijos y nietos para poder sobrevivir a esta miseria de salarios y pensiones. Con la paguilla que nos han dado ni compramos ni comemos una empanadilla valga la rebundancia. ¿La pregunta que me hago y os hago como no se puede armar un partido politico de pensionistas con unos casi diez millones de pensionistas en este pais de pandereta?. Para defender las pensiones del pasado, presente y futuro y poner freno a esta falsa politica que nos está destruyendo a pasos agigantados a la mayoría.

Loly Garcia Loly Garcia | Hace más de 2 años

De todas las maneras, hoy en día cobran más los que no han trabajado en su vida que los que han cotizado, reciben encima ayudas por todas partes, el que ha trabajado duro nada, este es un país para vagos.

user Ciutadellenc emprenyat | Hace más de 2 años

Despres de haver cotitzat 47 anys, hem vaig jubilar el 2020 amb 63 anys i 9 messos. Per "llei", me retenen un 8% de sa nómina. Baix es meu punt de vista, lo que s'hauria de fer, es que tots els que han cotitzat mes de 44 anys i mig, hen arribar als 65 anys cobressin la totalitat de la pensio que lis pertoca. Si que es ver, que molts de joves d'avui en día ho tendrán difícil per arribar als 40 anys de jubilacio, pero tambe es ver, que tendrán mes temps per cercar els politics adequats que serquin les soluciones adequades. Molts dels que ara hens jubilem, vam començar a treballar els 15 anys, per aixo, si fan nombres, hi ha gent que es jubila amb 50 anys cotitzats.

Juana Febrer Juana Febrer | Hace más de 2 años

La trampa:cobraran unicamente aquellos que lleven 40 años cotizados.

menorcadriver menorcadriver | Hace más de 2 años

Gracies que Cobren..... despres de sa saquetjada que van fer a sa Rodiola.....Ni ha la meitat per Suiza a contes de PPeros i Reis d'aquets. Be vos va. Jo no crec que cobri res per molt que cotitzi...... Vendran es de es Partit Verd... dic de color verd i ho faran tot privat com ha Estats Units. Pero de moment vos tindreu que aguantar amb la revaloritzacio del IPC per llei. (no es 0'25% den M.Rajoy) Si, tendran que conformar-se amb aquesta pujada que per cert es va aprovar amb els vots en contra de PP-Vox. Per si no ho sabieu.

user Joaquin Gomez | Hace más de 2 años

Lo que está claro es que hoy en dia aunque empiecen a trabajar muy jóvenes, no llegarán muchos a los 40 años cotizados. Nosotros ( me incluyo porque me jubilo este año) lo tuvimos mucho mas facil. Hoy en dia entre los contratos de temporada, medias jornadas y tantos contratos intermitentes, será muy dificil que muchos jóvenes lleguen a la edad de jubilación con esos 40 años cotizados.

user Tita García | Hace más de 2 años

Plus? Dirán limosna. Qué vergüenza de políticos , ellos sí que cobran pluses.

user Fresquissim | Hace más de 2 años

VeganetY si nos das alguna solución, cómo lo ves?

user Mallorquí | Hace más de 2 años

@veganet Vaig començar a cotitzar als 15 anys, en tenc 66, treu comptes per veure si és possible o no. Altra cosa és que sigui just que una persona hagui de cotitzar 50 anys per a poder jubilar-se, o fins i tot 45 si ho fa als 60. El que és incoherent és que jo als 30 anys ja en duia 15 de cotitzats, quan avui, molts de joves als 30 anys ni tan sols han començat a cotitzar.