user Toni | Hace más de 8 años

Per a mi, el problema deriva del fet de què els sindicats de sempre s'han convertit en pseudopartits polítics i els senyors i senyores que els controlen són casta i s'entenen amb els altres senyors i senyores de la casta política de sempre i a la manera opaca i d'innombrables interessos de sempre. Així, ben poca gent se sent realment representada per ells, perquè no sabrem mai que negocien, ni a canvi de què. Per a mi, la qüestió dels sexennis és quelcom que s'hauria d'exigir fora de cap negociació, perquè cau pel propi pes de l'Estatut dels Treballadors. En canvi que les aules estiguin a reventar, que hi hagui manco plantilla i que se dugui des del 2007 amb el salari tècnicament congelat (i davallat) és una altra cosa,. Però si el que es negocia és inconfessable perquè els sindicats no se volen donar per assabentats de la seva pèrdua de legitimitat i de que les coses no tornaran a ser mai per ells com ho eren abans del 15-M, no hi ha res a fer, amb vaga o sense. Fins que despertin.

user Fa tima | Hace más de 8 años

El timo de la estampita esta presente,asi que ya lo sabes hata Navidad o los reyes magos que te traeran carbon¿has sido mala?

user ¡MALDITOS RADICALES CATALANISTAS! | Hace más de 8 años

Escondeis vuestras carencias docentes detras de una pantalla catalanista. En vez de preocuparos por el bajo nivel de la enseñanza pública que habeis creado en Baleares, continuais alimentando el "monstruo del catalanismo radical" y de paso intentando engordar vuestra cartera.Habeis convertido el buen trabajo de maestro en el cultivo de una sandia a la que os pareceis bastante (verde por fuera,roja por dentro y muy gorda)

user bmg | Hace más de 8 años

El problema no era Bauzá. Se ha demostrado. El problema son ellos que abusan de sus privilegios. Cobran mucho, puntualmente y "no en volen fer ni brot". Y, como dicen por ahí debajo y con razón, los perjudicados son los niños con las huelgas, que no aprenden

user Envidiosos | Hace más de 8 años

Y si los madrileños se examinaran en Mallorca, no aprobarían ni la primera parte.No te fastidia, listo, mente preclara.

user No con mi dinero | Hace más de 8 años

Yo no pago impuestos, para mantener un negocio de escuelas que no hace ningua falta, ni mucho menos para asegurarles el sueldo a unos mediocres que no han tenido que demostrar su valía y que se les ha contratado por amiguismo. Más valdría que el dinero que se gastan en las escuelas concertadas, se destinara a subvencionar a las ópticas, los dentistas, ortopedistas, librerías. giarderías, centros de psicólogos y otros negocios y profesionales de la Salud y de la Cultura, porque las escuelas concertadas, era solamente una medida provisional, y ya existen centros suficientes para cubrir las necesidades . No demos más vicios. Y a estos que dan tantos problemas, que se les ponga en su sitio, también es verdad.

user A en Jesus 2 | Hace más de 8 años

Com així dius aquest doi de que si s´haguéssin convocat les oposicións a Madrid no les haurien aprovat? I si els madrilenys s´examinàssin a Balears tampoc, És que tanta curtor, tanta mala llet, tanta enveja i tanta mentida, me posen de molt mal humor. I d´acord amb que certs docents ja s´estàn fet molt pesats, però això no vos dóna dret, als enxufats de la Concertada, a tirar fems damunt tots el funcionaris, que almanco han hagut de demostrar la seva valúa,, que ja és bastant més que el que haveu fet voltros.

user Miquel | Hace más de 8 años

Els resentits amb els mestres de l'escola concertada no en tenen ni idea i generalitzen. Hi ha bons mestres a la publica i a la concertada. Per altra banda, qualsevol nin, sigui inmigrant, pobre o discapacitat te els mateixos drets que un multimilionari i superdotat per entrar a una concertada. Simplement han de tirar la documentació de matricula quan pertoqui, i si l'escola els nega a acceptar-los pot denunciar davant la conselleria i cap problema. Per cert, l'escola concertada costa la meitat que la publica a l'estat i els mestres de la concertada cobren menys que un interí de la publica que tampoc ha fet oposicions. Basta ja de dir mentides i generalitzar que hi ha de tot per tot.

user Jesus2 | Hace más de 8 años

Vamos a ver, antes Bauzá ahora Armengol. Estos señores son funcionarios, la mayoría son profesores porque las oposiciones se convocaron en Mallorca, si se hubieran convocado en Madrid muchos no hubieran aprobado. Es lo que tiene la autonomía, muchas veces, también tiene cosas buenas. Al ser funcionarios si no van a currar pues se les sanciona o se les pone en la fría calle. Ellos son políticos, no son votados, no deciden la polítca, y eso que los políticos que tenemos son de nivel bajísimo, pero claro cuatro camisetillas no se pueden arrogar el derecho a hacer lo que ellos consideren. A ver si aprendemos a ser democráticos, como en Catalunya, si el 50% no quiere la independencia, ¿por qué se tienen que tragar ese rollo a la fuerza???, leche

user A Jary | Hace más de 8 años

Si, però també oposicións per a tots els docents de la concertada, inclosos els que ja hi fan feina. Per ser personal laboral d´una conselleria o d´un organisme estatal, s´han de passar unes oposicións fetes públiques, per poder donar la oportnitat a tothom que reunisqui els requisits, no només als mics del director.