Pep Pep | Hace más de 2 años

@Uno de aqui, no tenc cap interés en saber els comptes del altres sino el de veure com s'aguanten els seus arguments, un sou que superi, els 3.000 euroas mensuals nets es un bon sou, no un gran sou, i si que pot crear algunes disfuncions en funcio de quins importas s'han de pagar, pero sàpiga que tant pert llogar, com especialment per vendre i pagar les despeses impossitives, hi ha solucions a ma. Ara be si es el cas que diu que tenen molts de problemes o be l'herencia es molt considerable o be si han de pagar tant com pareix que insinua, que no diu, es perque igual resulta que es un dels tipics casos dels parents colaterals de tercer o quart grau. Algo bastant típic fa anys per aquí, especialment als pobles.

Luís Salom Luís Salom | Hace más de 2 años

Referente a las herencia añadir, que si se hereda un piso en el que ya vives, no cuesta casi nada el heredarlo. Donde si habría que poner mano es en los gastos de notarios, abogados, registro, etc. ESO SI ES UN ROBO A MANO ARMADA y un problema para una persona con un sueldo "normalillo". En el caso que he puesto, estaríamos hablando que heredar no cuesta casi nada (200-300 €), pero los gastos de estos tipos suben a unos 3.000 - 4.000 euros.

Kin Doy Kin Doy | Hace más de 2 años

La nueva Ley de Medidas de Prevención y Lucha contra el Fraude Fiscal (Ley 11/2021) establece una nueva valoración de bienes inmuebles, el Valor de Referencia Catastral, determinado por la Dirrección Gral. del Catastro en base a los precios reflejados en las operaciones de compra/venta documentadas ante fedatario público. Afecta al Impuesto de Transmisiones Patrimoniales, al de Sucesiones y Donaciones y al Impuesto sobre el Patrimonio. El calculo de impuestos en base al nuevo Valor de Referencia Catastral entre en vigor el 1/1/2022, las nuevas valoraciones deben publicarse antes del 30 de Octubre y aún no existe desarrollo normativo sobre la forma de establecer el Valor de Referencia, aunque si se basan en la media de las operaciones reales el nuevo valor estará muy cercano del valor real de mercado. Lo cierto es que se pagará más y con menos posibilidad de recurso.

Pep Pep | Hace más de 2 años

@Uno de aqui, just hem queda un dubte, vosté diu que son "treballadors normals amb un bon sou" doncs no han de tenir gaires problemes per pagar el impost inclús despesses de l'herencia, que tan si ens explica a que cosidera voste un bon sou, com el que guanya el seu familiar, i el possam en relació al import de les despesses, especialment si resulta que son familiar de I grau, no hi hauria d'haver problemes excepte que el valor del as hereditari sigui tremendament superior als seus ingressos de treball, ara que si a mes tenen activitats económiques, ingressos per altres bandes, no se de que s'extranya, son dels que els hi toca pagar, poc o molt han de pagar en que igual s'han de corregir els baremos pels que es computen tant el Patrimoni com el IS

Toni Antonio Corbalán Portillo | Hace más de 2 años

A mi que me registren !!!!!!

Pep Pep | Hace más de 2 años

@Uno de aqui, doncs oerfecte, tenen per una banda les herencies pero lo que els fa pagar es que a mes tenen sous elevats, en porques paraules son dels que estàn dins els 8.000, lo sorprenent es que digui que no poden llogar, clar que si que poden llogar i amb garanties de que cobraran i no hi haurà destroces, el tema es simple saber que existeixen bastantes possibilitats de asegurar-se, i se de que parlo, tant per els meus estudis com per la meva activitat profesional, i de fet després de dos llogataris "rana" que en un es va cobrar amb feines i l'altre hi ha sentència en un poc mes de 6 mesos, ara en tenim de fa 12 anys uns dels que no passam gens de pena. Es saber triar, el que si es cert es que aquest parent proper es un dels privilegiats, igual no fa enyineria financera, en que si està tan ben assesorat posiblement si, y toca molyts de capitosl, el de lloguer ja li dic jo que es facil trobar garanties, i del vacacional miri, no se'l han carregat del tot han fet una cosa fareste que ha estat aqui si i aqui no, algun partit ja propossava que en aquest assumpte els Ajuntaments si haurien de tenr veu i vot, i miri si parla de prestecs per el pagament de les despesses de succesions primer o hi havia moltissim de patrimoni o eren familiars de segon o tercer garu, i sap? també hi ha sistemes per no haver de pagar tant.

user Teresa Garcia | Hace más de 2 años

Y luego hay gente que se queja del rumano que malvive tocando el acordeón o de la mujer afgana que ha huido de su país para que no la maten o para poder ser mínimamente libre. En vez de mirar hacia abajo hay que mirar hacia arriba, el problema del mundo es lo mal repartido que está todo, y preguntarse cómo estos ricos han llegado a acumular tanto y las trampas y corrupciones que hay detrás.

Som i serem Siset | Hace más de 2 años

Si hisenda dediqués un poc de temps a mirar aquests rics com mira als pobres, podríem recaudar més i així pagar més a espanya (que és el motiu que tenim de pagar impostos)

user Yo 1975 | Hace más de 2 años

Pues que lo disfruten y valoren más a la gente que les ayuda a conseguir esos patrimonios Saludddddd

user akira | Hace más de 2 años

Solamente 8.000 contribuyentes??? Tener un patrimonio de más de 1.000.000€ no es tanto... una buena casa y un apartamento en la playa y ya esta... al precio de la vivienda en las Baleares basta con algo muy normal para estar en esas cifras.