Pep Pep | Hace más de 2 años

@Angel Trabucat, a veure ilustre demoócrata, tenen perfectament el dret a dir que ho tornaran a fer, es tracta de udeas ui per tant son ben lloires de tenir-les i també de tornar-ho a fer si així, ho decideixen, i voste parte d'ètica? de quina ética parla? i de prevaricació, de quina prevaricació, en que imagino que ho diu per el Govern, doncs miri en realitat vostè parla de venjança contra els independentistes i no sap de que parla referint-se al Govern, no hi ha cap prevaricació, ara si ho troba ja sap vagi als tribunals i denuncii prevaricació en el acte guvernamental dels indults. De indults no es te ni idea, o de rebot ja vagi treguent foc per els caixals, contra en Felipe Uvepalito que els sugnarà, el problema es que la seva ignorancia desconeix que esta obligat a signar tot el que surt del Goivenr i dels Parlaments Autonòmics, tan si li agrada com si no, es a dir no comanda enlloc. Be si que comanda legalment a la Casa Reial, en que possiblement, ben igual que a totes les cases, qui en realitat comanda es Sa Madona. Torni a l'escola li fa falta perque aquestes coses, inclosa la ètica s'ensenyen a la ESO, que imagino que vostè la va fer amb un altre nom i en un altre temps.

user Heròdot d'Halicarnàs | Hace más de 2 años

111 indults ha concedit es govern d'en Pedro Sánchez des de sa famosa moció de censura. I no tenc record de que ningú n'hagués dit ni mitja paraula fins ara... Està clar que s'encaix de Catalunya a Espanya mou moltes passions i que s'utilitza fàcilment per interessos partidistes.

Angelcaído Angelcaído | Hace más de 2 años

Pep¿Dónde queda la ETICA? Indultar a los que dicen : Lo volveremos a hacer es poco menos que PREVARICAR.

Pep Pep | Hace más de 2 años

@Peli, estan en el seu dret a dir que volen l'amnistia, l'independencia i el que sia, ara la seva obssesio malalrtissa sobre els Paossos Catalans, es de traca o mocador, evidentmente no es linguista, per el que diu es evident que ingora l'existencia dels paissos anglo-saxons, i també dels paossos eslaus. Igual li convé tornar a l'escola o acabar la ESO, que allà s'explica que son

Pep Pep | Hace más de 2 años

@Ismael, cap dels requisits que diu s'ha d'exigir, el que diu es fals, per ignorancia o perque l'han emblanquinat, miri a vuere com es por concedir, i per descomptat que no cal tenir un informe favorable del Tribunal, ni de la Fiscalia ni de ningú, el informe del Tribunal es preceptiu, pero no vinculant. Si no sap la diferencia li demani al cunyao que li ha contat aquesta tonteria. El indult es una potestat del govern absolutament discrcciónal, no fa falta que ningú mes estigui d'acird. Aixó s'ensenya a l'escola, igual lo convendria desempolvar els seus llibres

Zotal Lord Byron | Hace más de 2 años

Un país incapaz de hacer cumplir sus leyes, lo mejor que puede hacer es desaparecer.

MallorcaisnotCatalonia MallorcaisnotCatalonia | Hace más de 2 años

No hay indulto. No hay arrepentidos. No tiene nada que ver con justicia ni perdon, ni con la convivencia y similares. Es un trato mercantil: Sanchez sigue gobernando a cambio de esto. Asi de sencillo. Como aqui en Mallorca, Armengol gobierna y hace lo que piden los 18.000 votos de MES. Catalan para todos a todas horas y en todos los sitios.

user Ismael | Hace más de 2 años

Únicamente voy a centrarme en lo que es el indulto en sí, el cual lo puede conceder el gobierno de turno, sea cual sea el delito cometido y `por el que se ha juzgado y condenado, pero es necesario cumplir unos requisitos para justificar el mismo, pedir dicho indulto, cosa que ninguno ha hecho, arrepentirse del delito, cosa que tampoco han hecho y tener un informe favorable del tribunal que los condenó y dicho informe es totalmente desfavorable a este indulto.

Toni T Toni T | Hace más de 2 años

Si hubiesen sacado los tanques a la calle o robado hasta los ceniceros si estaría justificado pero por votar NO ,NO Y NO ,a ver qué qué tipo de paletófachas se creen que somos .

Alcalino Alcalino | Hace más de 2 años

A este mentiroso y traidor le importa un bledo España y los españoles, hay que tener caradura para ponerse al frente de los independentistas y aliarse con ellos solo por estar un tiempo mas fastidiando a los españoles. En toda su vida que estuviera en la cárcel no pagaría el mal que esta haciendo a España.