user No mos volen | Hace más de 9 años

També molt peninsulars no mos consideren espanyols, per això de que no som de la Península Ibérica i estam situats dafora d´ella.

user llebeig | Hace más de 9 años

Només es tracta d'un concurs privat de "Allianz", amb un caire comercial. Es evident que hi ha més andalusos, gallecs i bascos que no balears, al moment de votar.

user Bah! | Hace más de 9 años

I perque ho diuen aquests deixaràn de ser una maravella?

user Casper | Hace más de 9 años

Pum, pum, pum, pum. Las maravillas of my life. Pum, pum, pum, pum. Las maravillas of my life. Yeahhh

user Crític | Hace más de 9 años

Aquestes classificacions no tenen cap sentit.... Ves a saber qui i com fa la selecció i qui i com en proclama la classificació final. De fet, unes coves que és cert que tenen origen natural, però que són explotades turísticament, que s'han encimentat, il·luminat amb més o menys gust i que es troben amb un cert estat de degradació per l'incivisme de les visites i l'elevada freqüentació no és, per a mi, el millor exemple de "meravella natural". Tot i amb això, tampoc no dic que no estigui bé veure-les.... Però d'aquí a proclamar-les "la meravella natural" més important d'Espanya, de les Illes o, fins i tot de Mallorca, n'hi ha un bon tros i, us ho dic ben clar: per a mi no ho és! Tot això no serveix més que per servir de reclam turístic i guanyar un poc de fama. El món n'és ple d'exemples. Basta veure, en un altre ordre de coses, com es trien les seus olímpiques.... O us pensau que hi ha un grup d'experts que tècnicament decideixen quina és la millor opció?.

user Filopator | Hace más de 9 años

Bizkaia, New York, Kobenhavn,, Moskva, Lleida, London, Stockholm, Torino, El Dschaza'ir, El-Qahira, Sa Pobla, Bordeaux, Hellas, Deutschland, Lietuva, Eesti. A ver si hay dídimos para escribirlo siempre todo en su idioma oficial cuando escribamos en castellano habiendo su traducción

user Felix Jaeger | Hace más de 9 años

.... y las minas del Soplao ??? Si es lo más bonito que tenemos en España !!! Y ni está en la lista.... vaya lista de mieeeeeeelda

user negocio | Hace más de 9 años

Pues sin restarle belleza a las cuevas del Drac, no olvidemos que es un negocio privado y que merece más la publicidad de "Maravilla Natural" un lugar público y gratuito.

user mallorqui | Hace más de 9 años

Yo ceo que la gente esta viendo la parte de negocio el chollo de turistas que se dejan una pasta para ver la cueva, aparte de el personal que actua como "policías" para evitar que la gente pueda sacar alguna fotografía y tener que pasar por la tienda y comprar las fotos, videos, etc que venden en la tienda, e estado en varios sitios de la lista el torcal, etc y esta cuidado y para nada de sacan la pasta como las cuevas, creo que eso influye muchísimo.

user Colau | Hace más de 9 años

¿ Obsoletas ? Es lo mismo que piensan los ignorantes sobre la música clásica, les gusta más en versión rockera.... Para apreciar ciertas cosas de la vida hay que poseer un mínimo de cultura.