user @pescador | Hace más de 3 años

Me sorprèn tots aquets comentaris escrits per( Mallorquins???) atacan sa seva propia llengo.......deuen tenì uns PROBLEMES bens serios de identidat!!!!!.....cuanta ignorancia hi ha per el Mòn!!!!!

user Pere | Hace más de 3 años

No se si encara no heu entes que la llengua propia de les illes es el mallorquí. La llengua española es importada, invasora, colonitzadora, tot i que sigui oficial. Portugal ha pogut preservar la seva llengua perquè es independient. Els territoris de parla catalana han estat malmenats per Espanyistan, i encara teniu la vergonya de viure aquí i no respectar ni llengua ni cultura. A qué si anau a Portugal heu d entendre el portugués? Ido aquí, també. Catalunya caurà, prest o tard. I Balears i País Valencià cauran darrera. L’any 50, el 99% xerravem i viviem amb mallorquí. Ara hem d’aguantar colonitzadors que no respecten i encara voldrien comandar a ca nostra. O SEREM o no Serem. Anau vius!

Angelcaído Angelcaído | Hace más de 3 años

Pere@ NO engañes NO HAY MALLORQUINOFOBIA....Ni siquiera CATALANOFOBIA.....(Que es una LENGUA INVASORA )

user Pere Joan | Hace más de 3 años

Molt bé per na Paula. Enhorabona, i no sé si la sentència recull una disculpa pública d'aquest impresentable, però si no la inclou, ho hauria de fer.

Pep Pep | Hace más de 3 años

@yolanda, el defensar els seus drets es perfectament admissible, ara que vostè es cregui que qui fa això perquè s'avorreix, deixa claret que vostè igual no s'avorreix però que de cultura, empatia i consentiments va molt magre. I te tot el dret del mon a parlar en català i que qualsevol funcionari públic l'atengui en la seva llengua materna, que es tan oficial com la de fora. Lo seu es diu catalanofòbia, però si s'agafa a temps te cura, li pot servir un bon professional sanitari i/o tornar a l'escola.

user Francisco | Hace más de 3 años

Me apuesto. a que si hubiese hablado en euskera o gallego no le pasaria esto ni con la policia ni con estos comentarios

Laura Fernandez Amadeo Laura | Hace más de 3 años

Esta mujer lo unico que pretende en fomentar la crispacion y el odio. Seguramente quiere formar parte de algun partido catalanista idependentista y esta esperando a que la llamen. Que asco.

user Pere | Hace más de 3 años

Molt barat li ha sortir a n’aquest. Prou a la mallorquinofòbia! Tenim dret a viure en mallorquí!

user Alberto | Hace más de 3 años

@yolanda es que resulta que te es dret de xerrar amb cualsevol llengua oficial a ses illes Estos derechos quedan recogidos tanto en los estatutos de Autonomía de Cataluña, Islas Baleares y Comunidad Valenciana como en las leyes de normalización lingüística (Ley 1/1998 de política lingüística de Cataluña, Ley 7/1986 de normalización lingüística en las Islas Baleares y la Ley 4/1983 de uso y enseñanza del valenciano). En el caso específico del Cuerpo Nacional de Policía, destacan que existe una normativa, la Ley orgánica 4/2010, de Régimen Disciplinario del Cuerpo Nacional de Policía (artículo 7), que fija como falta muy grave cualquier actuación que suponga discriminación por razón de lengua.

user yolanda | Hace más de 3 años

se tiene que aburrir mucho esta chica para denunciar en el tribunal europeo, la típica que se siente en el derecho de hablar en catalan aunque no la entiendan y después se sienta discriminada por ese motivo.