user Joan Pere | Hace más de 2 años

L'administració en general fa dècades que va abandonar la política de vivenda i no s'han pràcticament construït vivendes de protecció oficial com a Alemania per exemple. També no hi ha prou valentia per limitar el preu dels lloguer i en canvi la capacitat econòmica de la majorís ha i va minvant amb els anys. Avui dia la majoria de promocions son per gent rica, la qual una gran part, ni tan sols encara viu a Mallorca. Entenc que s'ha de complir la llei ja que aquells solar no tenen 14000 m2 i l'estètica de les casetes no hi diu gens amb l'entorn...ara, no entenc que se consideri més sostenible el ciment i formigó que una casa prefabricada. Tot es el resultat de l'ofegament econòmic d'aquesta CCAA: no tenim doblers per aportar solucions ni fer vertaderes polítiques socials i tot se soluciona prohibint perquè prohibir no els costa un duro als que tenen comandera.

user useruser | Hace más de 3 años

Si hubieran construido un chalet de hormigón con palmeras y piscina o un hotel de 10 plantas no habría problema, ahora, una casita unifamiliar... se les va a caer el pelo! La ADT con los pobres se ceba!

user Foraster a sa peninsula | Hace más de 3 años

Veig que molts de vosaltres sou terratinents. On és el problema de que gent mallorquina que no te doblers per comprar dues corterades i fer una casa allà, pugui almenys montar un mobile home com aquests (porten rodes) a sa finca de mitja cuarterada que lis va deixar sa padrina? Al meu cas, per exemple, som tres germans i de herencia hem tengut la sort de rebrer una casa al poble ,una finqueta de 12000 m2 amb caseta antiga arreglada i dos bocins de terra de 3500 m2 cadascun amb garrovers on no podem posar ni un caseto per amagar ses teles de collir garroves, però per un de nosaltres no hi ha espai si vol tenir un hortet

user pep | Hace más de 3 años

Estas casas prefabricadas seguro que no utilizan permisos ni planos y mucho menos licencias, ahora que las licencias concedidas te las tumban y no te abonan el coste y perjuicio ocasionado

user Bernadì | Hace más de 3 años

Ido, solución que entre algún conocido como OKUPA y listo, no te tocan. "TENEMOS LO QUE NOS MERECEMOS"

user Inocente | Hace más de 3 años

Hay que regularlo, pero mejor esto que ocupar casas.

user entofolet | Hace más de 3 años

d'aqui dos dies demanaran llum, aigua corrent, sanejament, recollida de fems i repart de correu...talment com si haguessin comprat un solar urbanitzable legal (però preu de viu).

user entofolet | Hace más de 3 años

als qui vos "encanta" depredar territori a la part forana, vos convid a fer-ho a la meseta, que és molt més gran i no se nota. Aquí el territori és finit i tenim unes normes subsidiàries (eing?) a complir. A mi particularment m'eprenyaria molt que fessin qualque cosa així al meu poble. Aquests són els que d'aquí un any demanaran llum, aigua corrent i recollida de fems com si haguessin pagat sol urbanitzable. Esper que ho desmantelin tot.

user Uno de aqui | Hace más de 3 años

Cuando los okupas sean considerados como son , delincuentes, que roban y dañan propiedades ajenas, podré entender que haya que sancionar a quien en su propiedad incumpla normativas urbanísticas, sinó no. La ley debe ser la misma para todos, no solo para los que pagamos impuestos, que aqui parece todo lo contrario, perseguir al que tiene cara y cuenta corriente para sablearle.

user Palmesano | Hace más de 3 años

Mallorca y el urbanismo son los reyes en retorcer la ley en beneficio propio cuando haya prisión para los infractores y obligación de pagar intereses con las tretas de ellos y sus abogados en alargar los plazos de juicios en una o dos veces esta historia se terminará a pesar que con todos los permisos y cumpliendo la ley prefiero en el campo una casa de estas que el a90% de diseños de anevos arquitectos que dicen que se integran en el paisaje o los bloqué se hormigón y uralita patrimonio des pla