user Beninformat | Hace más de 10 años

Despres de llegir els darrers comentaris per la meva part crec que puc tancar el debat, això pareix un dialeg de sords on cadascu diu la seva sense escoltar els altres. L'unic que toca voreres i sap un poc del que xerra, tot i els molts juristes especialitzats en funcio publica que hi ha per aqui, es Una mica de seny. Aqui hi ha dues versions i dues postures totalment diferents. Per tant per aclarir de qui es la responsabilitat nomes cal aclarir qui diu la veritat i qui diu una mentida. Per fer aixo podem creure a una persona o a una altra depenent del nostre punt de vista. Pero el que jo recoman a tots els advocats d'aquesta sala es anar als proxims plens de l'Ajuntament i els quedara clar qui diu mentides o veritats. Per acabar nomes donar la rao un altre pic a Una mica de seny quan diu que que no es pot acusar aixi a algu i molt menys escampar-ho pel carrer. Pareix que mos barretja i tot. Per aixo dirli que aquesta acusacio nomes pot haver sortit d'una banda i enlloc de dir-mos-ho a noltros podria anar al ajuntament i dir-li a la persona responsable de tota aquesta difusio.

user Una mica de seny | Hace más de 10 años

El Sr.Holmes dona per fet que hi ha un procediment correcte i afirma finalment que hi ha mala fe del funcionari. Com pot estar tant segur?. Tal vegada el problema és que el procediment no és el correcte i que si fins ara no hi havia hagut cap errror, no s'hauria avaluat. Crec que abans d'acusar ningú, i sobre tot pel carrer, s'han de tenir molt clars els procediments i on arriben les responsabilitats de cada un. On és la pressumpció d'innocencia en aquest cas?. No en té dret la persona a la qual us referiu?

user 1 magnifico | Hace más de 10 años

Si no sabeu de que xerrau, callau!!!!!!!!

user sherlock holmes | Hace más de 10 años

Només s'ha d'aclarir una cosa...(si descartam la mala fe del funcionari)...demanar com i quan surten els documents de l'ajuntament després de ser registrats; cada dia?, cada dos díes?, un cop a la setmana? en mà?, per correu ordinari?, per correu certificat?. Si hi ha un procés habitual i correcte no queda altra opció que la manca de rigor del funcionari i, tenint en compte els fets, la seva voluntat de que aquest document no sortís en termini de l'ajuntament. Elemental querido Watson!!!

user Una mica de seny | Hace más de 10 años

No hi ha dubte que s'ha comés un error en la tramitació, però no es pot descarregar la culpa sobre un funcionari o altre, sense saber com funciona el protocol d'entrega de documentació. Qualcu s'ha plantejat realment qui té la responsabilitat de que els documents urgents siguin enviats amb urgència?. Ha de saber un auxiliar administratiu si un document s'ha d'enviar amb urgència, si cap nivell superior l'informa d'aquest fet?.Crec que l'ajuntament, davant aquest error, s'ha de replantejar com s'envia la documentació i a quí correspon fer els controls sobre tot de la documentació que s'ha de remetre amb urgència. He vist que qualcu ja demana acomiadaments. Quina barbaritat.

user estorat | Hace más de 10 años

Crec que el personal d'aquest ajuntament hauria de fer un curset accelerat de les lleis de procediment administratiu vigents i de les funcions que corresponen a cada funcionari. Dubt que cap batle del món encalçi un paper després d'haver-lo signat. Qualsevol superior confia en la bona feina dels seus subordinats i més quan aquests coneixen la importància de la documentació que manejen. Això se diu NEGLIGÈNCIA i té la sanció corresponent

user beninformat | Hace más de 10 años

buscadinsunull, com molt be dius tu a lo millor estas mal informat. Es vera que en el registre s´han de fer arribar les notificacions al seu destinatari i es lo que havia succeit sempre durant molt d'anys sense cap error. A Campanet el protocol per entregar les cartes urgrnts i importants, era fer-ho en ma (ja sigui a traves d'un policia o un altre funcionar) i aixi s´havia fet fins ara. En aquest cas, el regidor responsable d'aixo va decidir canviar el protocol (cosa que pot estar be) pero no va informar als funcionaris i per tant la notificacio no es va entregar. Pero jo la part mes negativa que veig en aquest assumpte es el que ha passat despres. no es molt habitual que una persona que esta al capdevant d'una area (sigui la que sigui) descarregui els seus errors damunt un subordinat i molt menys que ho vagi contant i escampant per tot, ja que normalment els caps solen defensar el seu personal i en cap cas fer-los aixo. Supos que aquest fet nomes succeeix en el mon de la politica i amb els politics.

user borinoviejo | Hace más de 10 años

creo que la funcionaria tiene que ser despedida, hay mucha gente esperando con mucha profesionalidad que lo haria bien

user unabuscadinsunull | Hace más de 10 años

a lo millor estic mal informat , no he indagat, pero pareix de sentit comú que regidors i batles no han d'anar darrera les cartes que se registren no entenc de administració, el registre ha de fer corre les cartes al seu destinatari. m'han dit que si nos es aixi es una falta molt greu amb lllei de funcionaris aixó es un corre corre dins campanet, a part de les queixes de la població d'algun personal de l'atenció al public

user Beninformat | Hace más de 10 años

Unbuscaidinsunull, abans de fer les acusacions que fas convendria que t'informassis un poc perqeu no t'acostes a la realitat ni d'aprop. Se veu que aixo t'ho ha contat o t'ho ha fet arribar la persona que realment es la responsable d'aquest desproposit. El sou no s'ha perdut per culpa de cap funcionari ni per cap accident en el registre. Donar la culpa als altres sempre ha estat bo de fer i si es fer-la recaure damunt un subordinat encara mes. Si se canvia sa manera de fer feina sense avisar a ningu no es estrany que passi aixo, a mes , si t'hi fitxes aquest procediment es fa cada any i mai havia succeit aixo. Per tant, en aquest cas lo mes normal, logic i noble hagues estat que el regidor responsable d'aixo hagues assumit el seu error i no hagues descarregat la culpa damunt els altres.