user Espanya no és un estat democràtic | Hace más de 4 años

I mentres Ana Botella, que va vendre els pisois de protecviò oficial, va deixar families amb infants petits i persones majors al carrer, enrriquint se amb aquesta selvatjada és absolta i té via lliure per continuar fent croades del Mal, hi ha unes persones condemnades a penes llarguíssimes, o amb petició d'extradició comsi fossin terroristes, només per haver posat urnes. Ah! I al torturador Billy El Niño, la justicia espanyola no el vol entregar a la Justicia Internacional i el protegeixen. Però escriure auxo ès igual de res si hi ha el fatxa moderant, perque no vol publicarres meu.

user @alcalino | Hace más de 4 años

España ya es mayorcita? Pues España se está pegando en las calles porque los catalanes no quieren ser sus amigos, mientras tanto sus padres no se hablan porque cada uno cree tener la razón... Muy adultos todos.

user ai | Hace más de 4 años

Ai J.M. que ho ets de despectiu...no tengo palabras.

user Vergonya! | Hace más de 4 años

Si no varen utilitzar doblers públics, com ja va dir Montoro fins i tot al judici, no entenc com continuen acusant lo de malverzació. I la sedició s'ha de fer amb armes. cosa que tampoc ba passar. Mentres que Dinamarca celebrara l'any que ve un referéndum per la ibdependència de Terranova, França en va fer un l'any passat per la de Nova Caledònia, o el Regne Unit i Canadà tornaran a repetir els de la independència d'Escòcia i Quebec respectivament, els paletos franquistes de la Espanya Canyí tupen i empresonen als independentistes i ja han deixat a cinc persones sense un dels seus ulls. Més valdria s'ocupàssin dels franquistes, que son més problemàtics i donen molta mala imatge que no de destrossar una de les dues millors comunitats que té Espanya. L'altra és la nostra.

user alcalino | Hace más de 4 años

La fiscalía belga lo que tiene que hacer es mandarlo para España cuanto antes y no decir que le pedirá a España, España ya es mayorcita para saber lo que tiene que hacer con el fugado golpista.

user Josep Miquel | Hace más de 4 años

Inspector?, no arriba ni a bedel vagi a un bon profesional sanitari, jo no vot ni un sol comentari mai i m'hen fot de si s'ho creu o no,, i si vosté amb la seva brillant ment investigadora s'ho creu millor s'ho faci mirar perque d'entrada jo no soc com molts de no-ningús de per aquí i per la seva part sàpiga que es molt fotutu tenir mal pes cap i que no siguin crosteres. Ebn tenir una asignatura aprovada de Dret torni perque mentre sigui ignorant en la materia no val la pena perdre mes es temps, ergo per vosté es pollastre i bon vent i barca nova

user Tomeu | Hace más de 4 años

Gran noticia. Se acaba el tiempo de este pregunto delincuente golpista para que de la cara y pague con la cárcel como sus compinches el haber dado un golpe de estado. Un gran día sin duda.

user Biel | Hace más de 4 años

Un ridícul més de les famoses euroordres i qui dubta tendria clar el significat de español i les seves connotacions. Per fugir correns, vaja...

user ¿separacion de poderes? | Hace más de 4 años

El Consejo General del Poder Judicial estará integrado por el Presidente del Tribunal Supremo, que lo presidirá, y por veinte miembros nombrados por el Rey por un período de cinco años. De éstos, doce entre Jueces y Magistrados de todas las categorías judiciales, en los términos que establezca la ley orgánica; cuatro a propuesta del Congreso de los Diputados, y cuatro a propuesta del Senado. (De los 12, 8 los ponen los politicos!!!) El Presidente del Tribunal Supremo será nombrado por el Rey, a propuesta del Consejo General del Poder Judicial, en la forma que determine la ley. (Si 8 los eligen los políticos después para elegir al presidente del Supremo siempre habrá mayoria de los que los politicos han elegido!!!). Esta es la separación de poderes y independencia de la justicia en España!. Cuando la inteligencia de los politicos es nula (véase ahora a Casado, Sanchez, Rivera, Abascal, los 4 jinetes del apocalipsis) emplean para defenderse a los jueces elegido por ellos mismos.

user Lucas | Hace más de 4 años

Y si lo extraditan que? Otra semana de fiesta?