user Pues no | Hace más de 10 años

No val a dir que cal escoltar a la majoria silenciosa,es com dir que els manifestants contra la reforma laboral son 4 gats i que la gent que no s'ha manifestat, estan d'acord i contents. Tampoc em val dir que junts millor, això es un vell truc com dir que "l'equip X es el millor del món perque tots els seus jugadors son estrelles del fútbol"

user l'amo de son carabassa | Hace más de 10 años

Fuera viviriamos peor? jajajaja....es bóna aquesta,ara volen seure a xerrar,fins hi tot ja pensen que amb uns quants doblers ja els tornareu a tenir menjant a les vostres mans Però, ja heu fet tard, Catalunya viurà infinitament millor. Els que viurem pitjor serem els de balears perquè harem de mantenir aquests incapacitats nosaltres sols.

user Joan | Hace más de 10 años

ESPAÑA, JUNTOS MÁS FUERTES....y lo de la avioneta de intereconomia.. ajajaja... independentistas pringaos...

user Bernat | Hace más de 10 años

Escolta Angelcaigut: Pensa-to bé abans de dir lo del referendum a tot l´estat. Segur que els independentistes catalans riurien molt si, per exemple a Euskadi, sortisin coses que a Madrid no li agradaria que sortisin, si a Galicia el percentatge de independentisme fos més alt que el que creien. A mem si fent un referendum a tot arreu surten coses que vos pensaveu que no sortirien i s´obre la caixa dels trons. Val, quel fasin al referendum, mem que surt.

user FRANK | Hace más de 10 años

uy uy uy cuidado independentistas conociendo lo mentirosos que son los que gobiernan españa ahora mismo esto suena a que os estan poniendo la vaselina suavemente para despues haceros el zaaaassss zassssss y no os duela tanto .. sino tiempo al tiempo ... os habeís quedado sin referendum .

user Mariposaroja | Hace más de 10 años

Los que tienen prisa para que el ejército actúe lo tienen crudo. Estamos en Europa y eso es imposible e impensable. El ruido de sables hoy no tiene validez, la sociedad civil tiene más poder que todas las pistolas juntas. VIVA LA LBERTAD DE LOS PUEBLOS Y DEJARNOS TRANQUILOS LOS TIRANOS!!

user Josep | Hace más de 10 años

Ahir Catalunya va demostrar al món qui era. Més tard, ho va demostrar Madrid i avui ho ha confirmat el govern espanyol. ¿Algú s'imagina que el govern dels Estats Units fa 50 anys quan Luther King va arreplegar dues-centes mil persones a l'entorn d'un somni hagués dit que la immensa majoria no havia acudit a la concentració? Doncs, això han fet na Santamaría, na Camacho i la seva tropa. Diuen que han de defensar "la majoria silenciosa". Quant a la "condemna" als nazis (tolerats a Espanya, a diferència de la resta del món civilitzat), el PP s'ha limitat a demanar que rebaixi la tensió sobre l'aspiració sobiranista de Catalunya. La culpa no és dels violents, sinó del més de milió i mig de ciutadans que pacíficament i democràtica reclamen el dret a DIVORCIAR-SE D'UN ESTAT MALTRACTADOR!

user Mallorquí amb enveja sana | Hace más de 10 años

¡Ànims i endavant! Visca Mallorca i Visca Catalunya!

user Maria | Hace más de 10 años

En Balears hay mucha intolerancia y envidia hacia todo lo catalán, creo que es herencia del franquismo. Yo soy peninsular pero me siento de las islas y estoy integrada con la cultura son catalana. Muy bien por la Diada estoy con ellos, seguir en España es seguir en la miseria y el atraso. Sobre todo con este gobierno retrógrada y casposo

user Miquel Josep | Hace más de 10 años

Tofolino.- Curiosamente hablas de los pequeños incidentes de Madrid, pero callas como un bellaco (se miente como un bellaco, pero también se calla como tal) sobre el bochornoso espectáculo que cuatro encapuchados pegando fuego a todo lo que se ponía por delante. A cara cubierta. No los han pillado ni los pillarán. No eres más que un sectario adoctrinado.