user ai ai ai | Hace más de 10 años

vull fer constar que: som funcionari i voldria aclarir que la paga extra per si hi ha qualcú d'aquets llets que escriven aqui i que tan de mal mos volen, als qui realment no tenim cupa de res i som els que treim la feina i al pais envant que la paga doble no es cap regal que mos fan, no, no l'administració no es tan explèndida amb el seu personal no vos equivoqueu. la paga doble son uns doblers que mos resten cada mes del nostre sou que mos guanyam casi tots fent feina i que despres mos paguen en dues vegades per juny i per nadal. Això vol dir per aquests llets que no saben de que parlen QUE MOS HAN ROBAT i adamunt hem hagut de pagar per un doblers que no hem percebut la part proporcional del IRPF. Agrairia que abans de fer tant de mal a la gent se informin un poquet i en tenir coneixement de causa que parlin, pandilla de curs que sou ja vos voldria veura (i no vull mal a ningú només es que un ja comença a tenir els dallons plens de llegir tanta tonteria ) a un hospital, escola, administració, bombers i un llarg etc si vos diguesin que conque segons voltros som uns vagos no vos atenguesin, però resulta que tot i que mos putejen de per tot la majoria feim el que hem de fer, es a dir FEINA perque no se vos negui a cap de voltros uns drets que son recollits com el nostro a cobrar, per la constitució

user esta claro | Hace más de 10 años

Acabo de leer en este mismo diario que el presidente de la comunidad valenciana ha contratado un entrenador personal por 20000.-€. Claarooo, muy necesario! que poca vergüenza!! Anda que no se ahorrarían cientos de miles de euros cortándoles el grifo a todos los politicuchos !! pero claro, la culpa y quien tiene que pagar es el funcionario de base, el que gana 1000.-€ al mes!

user vs | Hace más de 10 años

Per què hem de pagar els intèrprets dels turistes i dels estrangers? No ho he vist fer a cap país i, normalment, l'enteniment es fa en anglès. Si auqest servei tingués una utilitat, hauria de ser pagat pels consulats a favor dels seus ciutadans

user indignado | Hace más de 10 años

Es una verguenza lo que hacen los políticos, recortan y recortan pero aún estoy por ver en que les afecta a ellos, no tenemos ni para pagar traductores en las zonas turísticas, como por ejem. playa de palma, el otro día fui a la Comisaría y fue vergonzoso ver a los turistas alemanes acudir a un centro y echarlos sin que nadie los entiendan

user empipat | Hace más de 10 años

Al moderador no le gusta lo que opino del asunto éste y de los políticos.........y de la audiencia.....y de los jueces.....(asunto La Paca)...me lo censuran todo....vaya vaya......

user ? | Hace más de 10 años

És legítim que retallin els sous dels treballadors de la funció pública i que els deixin sense paga de Nadal quan no ajusten els sous desorbitats dels polítics, ni tanquen un aparell tan inútil com el senat ni anul·len les pensions vitalícies per haver tengut un càrrec polític ni redueixen dràsticament les assessories buides de contingut ni retallen despeses militars, eclesiàstiques i monàrquiques ni...???

user Josep Miquel | Hace más de 10 años

El TC cocolino no puede admitir que una ley que perjudica derechos de los ciudadanos tenga carácter retroactivo. Vamos ni borrachos de hierbas, otro tema es que retarden el asunto y ya veremos al final como acaba, pero es totalmente ilegal aplicar pérdidas de derchos consolidados con carácter retroactivo.

user Cocolino | Hace más de 10 años

Al final el T.C.lo va a desestimar. Los magistrados del Tribunal Constitucional ni siquiera son magiostrados de verdad y están puestos por los políticos, así que fallarán que si era constitucional. Y que conste que soy uno de los afectados y me iría coconutamente bien equivocarme.

user Lady Reflexions | Hace más de 10 años

Uns senyors que tenen unes pagues astronòmiques amb privilegis, dietes i previsió de cobrar pensions vitalícies astronòmiques decideixen un bon dia que deixaran sense paga de Nadal els treballadors de la funció pública. I mentrestant rescaten banquers irresponsables. És això moral? És legítim?

user en d'allò | Hace más de 10 años

Yo soy empleado fijo de la Administración. No funcionario, pero hice mis exámenes para entrar, mis entrevistas y mi baremación del CV. Me quitaron la paga extra de navidad como al resto, y soy de la opinión que: si este dinero fuera diréctamente para ayudar a los más necesitados (parados, pensionistas, familias con falta de recursos, etc), podría dar esta paga extra y todas las que me toquen por convenio. Como sé perféctamente que mi dinero fué para salvar a "BANKIA", pues por allí yo no paso. Así que espero que me paguen mi siguiente paga extra (así firmé yo mi contrato), ya que la de Navidad no creo que me la devuelvan)